Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

joi, 18 martie 2010

Mass-uri: 000 000 008 - 000 000 038

*@ 009 @*
**
prietena (3/17/2010 8:41:01 AM): Danion Vasile va ţine o conferinţă în Gherla

MIERCURI
- 17 MARTIE MUREŞ - ora 18.00 LOCAŢIE: Biserica Sfânta Ana
JOI - 18 MARTIE - BISTRIŢA - ORA 11.00-13.00 LOCAŢIE: Penitenciarul Bistriţa, PIATRA NEAMŢ, ORA 18.00 - LOCAŢIE: Casa de cultură - Piatra Neamţ
VINERI - 19 MARTIE - IAŞI - CU PĂRINTELE HRISOSTOM - ora 18.30 LOCAŢIE: Teatrul Luceafărul - Iaşi
(DUMINICĂ - 21 MARTIE - ORELE 20.00 - 22.00, TV SIBIU, EMISIUNEA FLORI DE PATERIC)
LUNI - 22 MARTIE - ARAD MARŢI - 23 MARTIE - TIMIŞOARA ora 18.30 LOCAŢIE: Casa de Cultură a Studenţilor
MIERCURI
-24 MARTIE - SÂNNICOLAU MARE JOI - 25 MARTIE - BEIUS - ora 18.00 LOCAŢIE: Sala mare a Primăriei
VINERI
- 26 MARTIE - ORADEA - ora 18.00 LOCAŢIE: Teatrul Arcadia
susana (3/17/2010 8:42:32 AM):
SÂMBĂTĂ - 27 MARTIE - DEJ - ora 18.00 LOCAŢIE: Biserica NR. 2 (Str. Regina Maria)

DUMINICA
- 28 MARTIE - GHERLA - ora 18.00 LOCAŢIE: BISERICA SF. PARASCHEVA,SF. MINA, TOŢI SFINŢII ROMÂNI

Afişul poate fi descărcat şi multiplicat de aici:

http://dl.transfer.ro/Afise-transfer_ro-15mar-9a73de22b.rar
(la AFIŞ ... am rămas "afiş" ! Nu ştiu să-l descarc !)

*
Radio Universul Prieteniei (3/17/2010 9:16:14 AM):
pentru comentarii şi propuneri, pentru înjurături la adresa mea, sau aprecieri, aştept mailurile voastre la alexpress1@yahoo.com.

*
Radio Universul Prieteniei (3/17/2010 10:28:43 AM):
o zi frumoasă cu ghiocei. pentru cei de la radio iza, urmează o emisiune despre prigoana grecocatolicilor din ROMÂNIA

*
prietena (3/17/2010 12:18:51 PM):
ajutoooooor!!!!!!!!!
cine mă poate ajuta cu medicamentul ,,zyban, contra fumat", nu găsesc medicamentul, doresc să salvez o viaţă prin intermediul vostru ~ ajutaţi-mă urgent ,, vă mulţumesc ,,ştiu că voi primi ajutor,,

**
prietena (3/17/2010 3:20:05 PM): Dacă nu prea merge...
Părintele Siluan Athonitul, s-a întâmplat să meargă odată în tren, lângă un negustor, fumător pasionat. Acesta a aprins o ţigară şi a simţit nevoia să-şi apere apucătura, zicând că are unele avantaje, sau măcar iluzia lor. I-a cerut, însă, şi părerea Părintelui Siluan.
Acesta i-a spus:
- Domnule, înainte de a vă aprinde ţigara, rugaţi-vă! Spune-ţi Tatăl nostru!
Negustorul a răspuns cu mirare:
- Păi, ... nu prea merge să te rogi înainte de fumat ...
Atunci Părintele Siluan a zis:
- Orice lucru care nu merge cu rugăciunea netulburată, mai bine să nu-l facem!
Frumos raţionament! Aşa ar trebui să procedăm şi noi: înainte de a intra în cârciumă, să zicem Tatăl nostru; înainte de a da o replică nervoasă fratelui nostru, să zicem Tatăl nostru susana (3/17/2010 3:20:48 PM): înainte de a judeca pe aproapele pentru neştiinţa lui, să zicem Tatăl nostru; înainte de a ne însuşi ceea ce nu ne aparţine, să zicem Tatăl nostru şi înainte de orice acţiune, să zicem Tatăl nostru, iar dacaa ... nu prea merge, să ne oprim, să n-o mai facem. http://www.popasduhovnicesc.ro/
(am verificat si la mine - ElaEL-: http://www.popasduhovnicesc.ro/ NU MERGE ! ~ !)

*
Radio Universul Prieteniei (3/17/2010 8:59:41 PM):
vă rog să mă scuzaţi. S-a pierdut conexiunea Voi relua

*
Radio Universul Prieteniei (3/17/2010 9:02:26 PM):
mă scuzaţi dar mi-a picat o secundă netul
~
******
prietena:****** (cca. 12:30)
"Nu îmi spune nimic Îţi cunosc mizeria, necazurile, luptele şi ispitele sufletului tău. Îţi cunosc şi ştiu laşitatea păcatelor tale. Dar, cu toate acestea, îţi spun: „Iubeste-mă aşa cum eşti tu! Dă-mi inima ta!” Dacă o să aştepţi ca să devii un înger ca să mi te dăruieşti, atunci n-ai să mă iubeşti niciodată! Chiar când eşti laş, fricos, neîncrezător în trăirea dragostei, chiar când ai să recazi în acele păcate pe care nu ai vrea să le mai faci, Eu nu îţi dau voie să nu mă iubeşti. Iubeşte-mă aşa cum eşti tu, în orice moment şi în orice situaţie te-ai afla, în fidelitate sau trădare, în râvnă sau în uscăciune. Tu iubeşte-mă aşa cum eşti.

Eu vreau să mă poţi iubi din puţina şi săraca ta inimă. Dacă aştepţi până când ai să fii desăvârşit ca să mă poţi iubi, atunci n-ai să mă iubeşti * niciodată. N-aş putea să fac eu oare din fiecare fir de nisip un serafim, un înger care să strălucească de curăţie şi dragoste?! Nu sunt eu Domnul Dumnezeu care a creat toate şi pot totul?! Omule, ţi-ai dat tu viaţa pentru lume din dragoste pentru oameni, sau ai murit din iubire pentru mine? Atunci din ce motiv nu mă laşi să te iubesc? Fiul meu, lasă-mă să te iubesc, eu îţi vreau inima care este lăcaşul meu.

Desigur, cu timpul am să te schimb, însă chiar până atunci iubeşte-mă aşa cum eşti tu, fiindcă eu te iubesc cu toate că eşti aşa. Eu vreau ca dragostea ta pentru mine să se nască din puţina şi săraca ta inimă, din adâncul neputinţei şi a murdăriei tale. Eu te iubesc şi când eşti slab şi necurat. Nu vreau o dragoste izvorâtă şi hrănită din mândria virtuţilor tale, ci dintr-o inimă * smerită pe care eu o pot curăţi oricând. N-am nevoie de talentele tale, de înţelepciunea ta. Eu vreau doar să mă iubeşti şi să lucrezi cu dragoste pentru mine.

Nu virtuţile tale le doresc. Dacă ţi le-aş da, tu eşti aşa de slab şi mândru, încât ele ar hrăni amorul tău propriu şi nu m-ai cinsti pe mine. Deci ele să nu fie un motiv pentru care nu mă cauţi şi stai departe de mine. Aproprie-te cu dragoste. Unui fier ruginit flăcările, nu numai că i-ar curăţa rugina, dar l-ar face incandescent. Iubeşte-mă şi păcatele se vor arde, iar tu vei fi fericit. Iubeşte-mă nu numai ca să fii curat, căci asta ar fi din nou o mândrie pentru tine, ci pentru că eu vreau să mă odihnesc în inima ta.
* Astăzi eu stau la uşa inimii tale ca un cerşetor. Eu, singurul, adevăratul Împărat şi Domn. Eu bat şi aştept. Grăbeşte-te să-mi deschizi prin umilinţă. Nu-mi adu ca motive sărăcia ta. Dacă ţi-ai cunoaşte-o pe deplin şi în adânc, ai muri de durere. Dar ceea ce m-ar durea pe mine ar fi ca tu şi acum să te îndoieşti de mine, de iubirea pe care o am pentru tine. Crede că eu pot totul... şi tu nu poţi nimic fără mine.

Să nu te încrezi în tine fără mine căci, astfel, o să fiu nevoit să te las în cădere în măsura în care tu te apreciezi. Nu te frământă ca nu ai virtuţi, am să-ţi dau Eu sfinţenia mea. Deschide-ţi inima prin pocăinţă şi primeşte-mă în potirul sufletului tău prin trupul şi sângele meu pe care, în dar, ţi-l dau la Sfânta Liturghie. Atunci o să te fac să înţelegi totul şi să mă * iubeşti mai mult decât îţi poţi închipui.

Lasă să curgă sângele meu în sângele tău şi să bată inima mea în inima ta. Eu ţi-am dat-o pe Sfânta şi Preacurata mea Mamă. Lasă să treacă totul prin inima ei curată, astfel încât să poată mijloci pentru tine. Şi acum du-te! Eu sunt cu tine!”
* AŞA NE VORBEŞTE DOMNUL SLAVEI!
~
*
Radio Universul Prieteniei (3/18/2010 6:44:07 PM): Clikc pe adresa: http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls şi sunteţi alături de Radio Universul Prieteniei, un radio mereu aproape de sufletul tău! Vă aştept cu drag pe toţi, alături de mine de la ora 19.00-Hop şi Aşa- petrecere etno la Radio Universul Prieteniei. Vă doresc o seară minunată! Vă îmbrăţişează, cu drag, Viorel Sima! http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls

*
prietena (3/18/2010 7:40:53 PM): Să avem nădejde
Se spuna că diavolul s-a hotărât cândva să-şi vândă toate instrumentele cu ajutorul cărora îi amăgea pe oameni. A facut o mulţime de pachete, pe fiecare indicând ce conţine: supărare, crimă, minciună, necinste, mândrie şi aşa mai departe.
După ce toate pachetele au fost vândute, cineva a observat că totuşi un pachet n-a fost pus în vânzare. Şi l-a întrebat pe diavol, de ce nu l-a vândut şi pe acesta?
"Pentru că acesta conţine cea mai puternică dintre armele mele şi pe aceasta nu vreau s-o vând. Ea este descurajarea. Pierderea speranţei. Când cineva ajunge la aceasta, îl am în mod sigur în gheare!".

*
prietena (3/18/2010 7:41:15 PM):
Deznădejdea e păcat împotriva Duhului Sfânt şi fără iertare, pentru că nu mai ai timp de pocăinţă şi de fapte bune.
«Cine deznădăjduieşte de mila lui Dumnezeu, îl necinsteşte, la fel ca acela ce se îndoieşte de existenţa Lui», zice Fericitul Augustin, iar Fericitul Ieronim spune că luda a jignit pe Domnul mai puţin vânzându-L, ci mai mult îndoindu-se de bunătatea Lui; el a pierdut nu în primul rând din pricina nelegiuirii sale, ci mai mult din pricina deznădejdii sale.
Aşa că, fraţilor, ştiind că nu e păcat care să întreacă mila lui Dumnezeu, să ne grăbim să mergem la duhovnic şi să-i spunem cu durere necazurile noastre, cursele întinse de vrăjmaşul în care am căzut din neatenţie şi, cu siguranţă, Bunul Dumnezeu ne va primi.

*
prietena (3/18/2010 7:41:38 PM):
Avem atâtea exemple de oameni, ca noi, care au trăit o viaţă păcătoasă, dar trezindu-se la timp, cu nădejde mare şi-au îndreptat viaţa şi chiar au ajuns mari sfinţi. Să ne fie pildă Sfânta Maria Egipteanca pe care Biserica o pomeneşte în Duminica a V-a din Post.
~
Următoarele 12 ... le-am lăsat la URMĂ ... pentru CĂ NU înţeleg (ACUM ESTE ora 00:37 AM din data de 19.03.2010.5 !!) ... deci ... (când am început să COPIEZ, ieri seară, pe la 23:00 !! aceste 1+ 3+12=16 mass-uri ... + "corectarea ... DIACRITICE"), DECI ... atenţie, următoarele 12 erau înaintea celor 1+3 de mai sus !:

*** *** *** ***
prietena (3/18/2010 12:54:53 PM): DA AM VĂZUT prietena (3/18/2010 12:55:29 PM): ACEST BLOG PE MINE MĂ DEPĂŞEŞTE prietena (3/18/2010 12:56:22 PM): NU PERMITE ABONATILOR SĂ POSTEZE IMAGINI INDECENTE CĂ AŢI PIERZT DEMNITATEA DE CREŞTIN prietena (3/18/2010 12:57:04 PM): TU CA PROPRIETAR AI DREPTUL SĂ ŞTERGI CE CREZI CĂ ESTE INDECENT prietena (3/18/2010 12:57:31 PM): EU NU VOI INTRA ŞI AŞ VREA SĂ NU TE SUPERI prietena (3/18/2010 12:57:57 PM): NICI NUMELE MEU SĂ NU APARĂ prietena (3/18/2010 12:58:37 PM): EU NU POSTEZ PENTRU CĂ SÂNT O PERSOANĂ ÎN VÂRSTĂ ŞI NU AM CE COMENTA prietena (3/18/2010 12:59:23 PM): DE CE AŢI PLACE SĂ POSTEZI FEMEI GOALE SATA NU DĂ NOTĂ DE CREŞTIN prietena (3/18/2010 12:59:40 PM): TU STAI CU FUNDUL PE 2 SCAUNE prietena (3/18/2010 12:59:55 PM): SLUJEŞTI LA 2 STĂPÂNI prietena (3/18/2010 1:00:13 PM): ORI CU DUMNEZEU ORI CU SATANA prietena (3/18/2010 1:04:05 PM):

Iniţial, după citirea lor...nu am vrut să le mai trec aici ! Însă ... i-am răspuns...TOT cu mass-uri ! Tocmai pentru CĂ EXISTĂ ACEASTĂ Confuzie ... NU LE MAI ŞTERG ! Blogurile !
Iată ... răspunsurile mele (dacă...mai contează): ... da ... am uitat ... CĂ AM ... ÎNCHIS !!!
Aştept ... răspunsurile, dacă VOR mai veni !

Concluzie SIGURĂ ?! = NICI la mass-uri ... NU poţi avea încredere ... ÎN ora "declarată" !
~
19.03.2010.5~00:50 AM
Cornelius,
*@ 009 @*

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)