Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 16 martie 2010

Mass-uri=000 000 001-000 000 007

~
Primesc ... deschid rar ... pastrez pe fuga
~
prietena (3/12/2010 3:26:53 PM): Pe urmele tatălui
Un servitor avea obiceiul de a bea cu un pahar mai mult decât putea duce. Într-o zi el aducea caii de la adăpat. - Du caii înapoi la adăpat, îi porunci stăpânul. Servitorul se uită mirat la el, dar tonul hotărât al stăpânului îl făcu să se supună. Când se întoarse de la adăpat, stăpânul îl întrebă: - Ei, au băut caii? - Cum să bea, stăpâne, doar ştie oricine că animalele nu beau, dacă nu li-e sete, răspunse servitorul. - Vezi, băiete, în viitor să iei exemplu de la caii tăi şi ţine minte, că un om care bea prea mult, are mai puţină minte decât un animal, care bea şi mănâncă doar atât cât îi trebuie...

mesaros_robert90 (3/13/2010 6:53:13 PM): nu ştie nimeni unde ar trebui să mă duc să mă încriu la mişcarea Noua Dreaptă?

prietena (3/15/2010 7:16:55 AM): 10:54 PM 3/14
Vreţi să fiţi fericiţi pentru un moment? Răzbunaţi-vă. Vreţi să fiţi fericiţi pentru totdeauna? Iertaţi....Iertarea înseamnă a te ridica mai presus decât cei ce te-au insultat.....Iertarea este o virtute creştină......Iertarea este mireasma pe care o floare o lasă pe călcâiul care a strivit-o... Iertaţi şi iubiţi!

prietena (3/15/2010 7:19:35 AM):
,,Doamne ajută ,,să aveţi o săptămâna binecuvântată,,

Radio Universul Prieteniei (3/15/2010 10:35:12 AM):
o zi frumoasă în continuare

prietena (3/15/2010 4:25:29 PM): "Micile iubiri"
Motto: „Toate cele dimprejurul nostru sunt picături izvorâte din dragostea lui Dumnezeu. Frumuseţile naturii sunt micile iubiri care ne călăuzesc spre marea iubire, spre Hristos.” „Sa vă bucuraţi de toate cele ce ne înconjoară. Toate ne învaţă şi ne călăuzesc spre Dumnezeu. Toate împrejurul nostru sunt picături care izvorăsc din iubirea lui Dumnezeu. Cele însufleţite şi cele neînsufleţite, şi plantele, şi animalele, şi păsările, şi munţii, şi mările, şi apusurile de soare, şi cerul înstelat, sunt micile iubiri prin mijlocirea cărora ajungem la Iubirea cea mare, la Hristos".
„Ca să devină cineva creştin, trebuie să aibă suflet poetic, trebuie să fie poet. Hristos nu voieşte lângă El suflete „grosolane”. Creştinul, chiar şi numai când iubeşte, este poet, petrece susana (3/15/2010 4:25:53 PM): în poezie.
Inimile poetice îmbrăţişează iubirea, o aşază înlăuntrul lor, o simt în adâncuri.”
„Toate cele ce ţin de natură ne ajută mult în viaţa duhovnicească, atunci când sunt cu harul lui Dumnezeu. Eu, când simt armonia naturii, plâng întruna. De ce să nu avem poftă de viaţă? Să o trăim în Duhul lui Dumnezeu, în Duhul adevărului. Cel ce are Duhul lui Dumnezeu, cel ce are înţelepciunea cea dumnezeiască, le priveşte pe toate cu iubirea lui Dumnezeu şi ia aminte la toate. Înţelepciunea lui Dumnezeu îl face să le stăpânească pe toate şi să se bucure de toate.”

prietena (3/15/2010 5:28:50 PM): Cum ne vorbeşte Domnul
M-am uitat la tine când te-ai trezit de dimineaţă. Aşteptam să-mi spui două trei cuvinte, mulţumindu-mi pentru cele ce ţi s-au întâmplat, cerându-Mi părerea pentru cele ce urma să le faci astăzi. Am observat că erai mult prea preocupat ca să-ţi cauţi haine potrivite pentru a merge la seviciu. Speram să găseşti câteva clipe ca să-Mi spui : Bună dimineaţa! Dar erai mult prea ocupat. Pentru a vedea că-ţi sunt alături, Am surprins pentru tine cerul cu culori şi cânt de păsărele. Păcat că nu ai observat nici atunci prezenţa Mea. Te-am privit plecând grăbit spre serviciu şi iar am aşteptat. Presupun că fiind atât de ocupat, nu ai avut timp nici acum să-Mi spui două vorbe. Când te întorceai de la muncă, ţi-Am văzut oboseala şi stresul şi ţi-am trimis o ploaie măruntă care
~
s-au oprit ... nu mai am altele ... ori poate...nu au intrat toate !
Ce mai "vine" Saptamana asta ... le ADAUG tot aici, fara UpDate (acesta reiese din DATA mass-ului !)
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)