Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

vineri, 19 martie 2010

Mass-uri: 000 000 039 - 000 000 044

~
Radio Universul Prieteniei: Clasament ediţia finală 18 martie 2010



1. Peter Sue & Marc - Birds of Paradise – 51p
1. Il Divo - Hasta mi final -51p
3. Sarah Brightman - This Love – 50p
4. Amedeo Minghi - Il ricordi del cuore – 44p
5. Goran Karan - Stay with me – 43p
6. Holograf - Sa nu-mi iei dragostea – 36p
7. Demis Roussos - My friend the wind – 35p
8. Whitney Houston - I will alaways love you – 32p
9. Eva Kiss - Puterea dragostei – 24p
10.Florian Debu - Dorul de tine – 19p

Radio Universul Prieteniei has signed out. (3/19/2010 12:04 AM)
~
Am ales o varianta ... pe care am presupus ... ca A au folosit-o (chiar daca ... partea de VIDEO ... NU apare ... LA RADIO !)
:

http://www.youtube.com/watch?v=jIaHsEdhnTs

~
Dar...se opreste BRUSC ! Va propun ... urmatoarea:
:
http://www.youtube.com/watch?v=CdWWWOgCPVs

~
20:47
Azi dimineata reusisem sa adaug urmatoarele doua pozitii, a intrat cineva online SI mi-a CAZUT Net-ul ! Acum, la redeschidere, voi goli ... mass-urile primite :
:

*
prietena (3/19/2010 5:36:36 AM): Închinarea la masă
Un creştin a intrat undeva să mănânce. Înainte de a se aşeza la masă, şi-a făcut semnul Sfintei Cruci.
O persoană aflată la o masă vecină, râzând de acest gest, i-a spus:
- La voi toată lumea se închină înainte de a mânca?
- Nu, răspunse omul, sunt şi persoane care nu se închină şi se aruncă deasupra mâncării fără să se roage. Aceştia sunt porcii.

*
prietena (3/19/2010 6:50:16 AM):
Cugetări Folositoare pentru Suflet

Spunea avva Pimen: de aceea zăcem în ispite atât de mari, fiindcă nu ne păzim numele noastre şi rânduiala, precum spune şi Scriptura.
Nu vedem femeia cananeeancă, care şi-a primit numele, că a mângâiat-o Mântuitorul? (Matei 25, 27.)
Iar Abigail, fiindcă i-a zis lui Davi­d „al meu este păcatul” (I Împăraţi 25, 24.), el a ascultat-o şi a iubit-o.
Abigail întruchipează sufletul, iar David dumnezeirea. Dacă sufletul se învinuieşte pe sine dinaintea Domnului, îl iubeşte Domnul.
Pentru avva Pimen, Patericul Egiptean

*
prietena (3/19/2010 6:55:29 AM):
Un frate l-a întrebat pe avva Pimen:
- Mi-a rămas o moştenire; ce să fac cu ea?
- Du-te şi peste trei zile vino, că o să-ţi spun.
El veni, cum îi hotărâse bătrânul, care îi spuse:
- Ce să-ţi spun, frate? Dacă-ţi spun „dă-o la biserica”, acolo se fac ospeţe. Dacă-ţi spun „dă-o neamurilor tale”, atunci n-ai răsplată. Dacă-ţi spun „dă-o săracilor”, eşti fără grijă. Deci fă ce vrei, nu e treaba mea.
Pentru avva Pimen, Patericul Egiptean

*
Radio Universul Prieteniei (3/19/2010 10:50:33 AM): un week end superb

*
Radio Universul Prieteniei (3/19/2010 12:21:49 PM): Să aveţi un sfârşit de săptămână reuşit, cu multe bucurii!
~
Il Divo - Hasta mi final

http://www.youtube.com/watch?v=Bq3qW3BmRNg


Sarah Brightman - This Love

http://www.youtube.com/watch?v=Rgf6ny_K38Y

~
Deocamdată ... atât !
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)