Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

Blogul meu ; Postarea 5

ROSCA Gheorghe Cornel "Caraghios" - UL ... bine intentionat

Opţiunile Administratorului


Buna Ziua !
(fara diacritice)
A_Temporal
~
Chiar si "un ... intarziat" ... RAMANE in Contemporan ! Iar uneori. o "amintire ... neaparata" il ... actualizeaza, pe moment.
Mult ... n-a mai ramas ... pentru a incheia ANUL. Multitudinea MESAJELOR, chiar "traite ... dupa", imbold ... transformarilor :
* TOTUL A MAI FOST ... dar ... TOTUL imi este NECUNOSCUT ! Sunt ASA de MULTE de invatat ... intr-o viata de OM !
** Am "vrut" sa pun BAZA pe TEXT ... pentru a (citez) "nu-mi pierde Vederea" ... SI IMAGINILE au sosit ... puhoi ! Si TOATE graitoare ! Fiecare imi "vorbea" altfel ! Dar TOATE glasuiau ... acelasi text "AL Iubirii".
***Niciodata ... NU stii ... SINGUR/Nimic. Doar IMPREUNA. Calauzit ... de Dumnezeu, "daca" te lasi pe "mâna LUI" !
Aspectari, permanenta ... "lor".
Totul imi este necesar ... dar APROAPE nimic nu-mi trebuie !
Doar IUBIREA ! ... dar care trebuie ASUMATA !
Nimic NU ESTE (trait) ... fara Asumare !
Cel mai greu, uneori ... este ASUMAREA propriei persoane. Care presupune o multitudine ... de definitii. De "raportari", de "comparari" ... de "eliminari" ... si IAR de "asimilari" !
"Ceilalti ... tot "eu" SUNT !" ... pentru ca ... intotdeauna, NOI folosim ... Oglinda ! Altfel ... AM ORBI !!!
... si sunt ATATEA de spus ... si am "plecat" de la dorinta de "a salva" ... "CEVA" :
:
">object> ~
Iata ca am salvat ! Iata ... as "continua" ... dar NU am "contoar" !
Traieste clipa ! poate fi ULTIMA !
Clipa "mea" ... ţine ... de-o VIAŢĂ !!!
~
"Chiar eu cand ma privesc ... as vrea SA SPARG ... Oglinda" !!!
(... da, ... cu tine vorbeam ...)
~
Va Iubesc !
~,
Cuvinte cheie : construcţiA
Comentarii:
neagu alexandra Comentariu publicat de neagu alexandra pe Ianuarie 20, 2010 la 11:57am
neagu alexandra Comentariu publicat de neagu alexandra pe Ianuarie 19, 2010 la 6:34pm
Ultimul vis erotic al lui Bill Clinton

de Maya Ţâţova


„Slăvită fie-această seară
În care, inspirat de Cer,
M-am introdus c-o domnişoară
În al amorului mister...
Întrezăresc mari perspective:
Mă şi visez azi, nonşalant,
Îmbrăţişând mulţimi de dive,
Pişcându-le de fund, galant.
În savuroasa viziune,
Mă văd cu falusul în vânt
Desţelenind, printr-o minune,
Chiar cel mai virginal „pământ”!
Zăresc covor de sâni în juru-mi,
Valuri de funduri mişcătoare
Şi buze fremătând de patimi,
Lipindu-mi-se de picioare.
Aud un cor de coapse crude
Ce se ating neîncetat,
Şi multe voci de fete nude
Ce gânguresc în al meu pat...
Simt chiar mireasma-mbătătoare
De trupuri fremătând de dor,
Priviri pierdute de fecioare
Ce mă fixează, ce mă vor!
Iar eu, viril, frumos, atletic,
Inteligent, spontan, glumeţ,
Mişcându-mi într-un ritm frenetic
Trupul bengos, capul semeţ,
Mă văd plonjând cu nonşalanţă
În aşternutul viu şi cald
Unde, cu multă siguranţă,
Îmi place mie să mă scald...”

Deşi e doar un vis himeră,
Cum Bill e-un iubăreţ notoriu,
Noi ştim că dumnealui mai speră
Să fie-un vis... premonitoriu!
GABRIEL CRISTINEL Comentariu publicat de GABRIEL CRISTINEL pe Ianuarie 19, 2010 la 5:20pm
MULTUMIM!

Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)