Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

duminică, 18 iulie 2010

Mesaje "SUFLET BUN"

Buna Ziua Prieteni !
GATA ! Ce a fost Minunat ... a luat Sfarsit ! Retelele Ning, se desfiinteaza, una dupa alta, in Avalansa ! Cei care le-au inventat ... CER un pret (chiria pe un AN ... pentru noi, majoritatea romanilor, MULT prea mare !)
Voi face AICI, in Blogul meu : " ALO ! STRAINATATEA ? ~ OSMOZA ", cateva postari, incercand sa si exemplific, dumneavoastra, prin COPY/Paste (procedeu Interzis, eu insumi fiind acum intr-un puternic CONFLICT interior : Risc sau NU ?) Renunt la diacritice, pentru a nu modifica NIMIC ! Mentionez ca "adresele" NU se vor mai forma !


stefan adriana O seara placuta!
De la stefan adriana către ALTI 113 ! [Ce parere aveti ?]
Mesaje trimise cu 1 oră în urmă [acum este 23:34 si inca 18 Iulie 2010]

Rugaciune pentru ingeri

Rugăciune pentru vindecarea efectelor unei agresiuni psihice (pentru noi sau altă persoană)

Arhanghele Rafael, te rog pătrunde în trupul (meu sau numele persoanei) şi vindecă orice dezechilibru sau impurităţi ce ar putea proveni din gânduri de furie sau teamă. Arhanghele Mihail, te rog înlătură pe oricine din lumea spiritelor sau lumea materială care nu acţionează pentru binele suprem al lui (numele persoanei pe care doreşti să o purifici) . Îngeri păzitori ai persoanei sau persoanelor care l-au atacat psihic pe ( numele persoanei pe care doreşti să o purifici) vă cer să ajutaţi să readuceţi armonia şi pacea în această situaţie şi să înlocuiţi toată suferinţa cu pace. Cer ca toate efectele greşelilor care au fost făcute în toate timpurile să fie anulate de către şi pentru toţi cei implicaţi. Vă mulţumesc. Amin.

Rugăciune către Arhanghelul Mihail

Arhanghele Mihail, te rog să vii alaturi de (numele persoanei) şi să trăieşti împreună cu el. Te rog să-i stai alături şi să îi dai lui (numele persoanei) mai mult curaj, credinţă şi protecţie. Te rog să-l îndrumi foarte limpede şi în toate situaţiile pe (numele persoanei), astfel încât gândurile lui să fie aliniate la iubirea Divină. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru vindecarea unei neînţelegeri

Dragi îngeri păzitori ai lui (numele) am inima grea de suferinţă, supărare şi vinovăţie. Vreau să fiu sigur că mă port bine cu ei şi mă rog la voi pentru ajutor şi îndrumare. Vă rog să vorbiţi cu (numele) şi să-l/s-o ajutaţi pe (numele) să mă înţeleagă mai bine. Vă rog să ne ajutaţi să trecem peste mândria şi orgoliile noastre şi să ne expimăm adevărata iubire reciprocă. Vă cer ajutorul pentru a aduce pace în acestă situaţie. Vă mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru vindecarea de dependenţă

Arhanghele Uriel, te rog să intri în gândurile şi emoţiile copiilor mei şi să-i ajuţi să-şi piardă teama de iubire. Aş vrea ca toate urmările greşelilor făcute în relaţii anterioare să fie desfăcute în toate privinţele posibile. Te rog să-i ajuţi pe copiii mei să se dezbare de toată furia sau încrâncenarea pe care o păstrează în inimă. Acum îmi imaginez un glob enorm de lumină strălucitoare, care îi umple pe copiii mei. Ştiu că acum copiii mei sunt plini de lumina şi iubirea lui Dumnezeu şi că în ei nu mai există nici un gol. Copiii mei sunt împliniţi, mulţumiţi cu bogăţiile interioare ale iubirii. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru protecţie înainte de culcare

Arhanghele Mihail, te rog să vii la mine acum şi să duci de-aici toate fiinţele care nu sunt îngerii sau spiritele mele călăuzitoare. Te rog să le iei şi să le duci şi pe ele şi orice are legătură cu frica, direct la Lumină. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru anularea efectelor unei greşeli

Dragă Doamne Dumnezeul meu, recunosc că am făcut o greşeală şi te rog ca toate urmările acelei greşeli să fie anulate în toate direcţiile din timp – trecut, prezent şi viitor – pentru toţi cei afectaţi. Îţi mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru împăcare

Vă rog să mă ajutaţi dragi îngeri, ca să fac pace în această situaţie. Vă rog să ne ajutaţi pe amândoi să vedem, fiecare, lumina şi iubirea Divină din celălalt, în loc să ne concentrăm pe teamă şi întuneric. Vă mulţumesc, dragi îngeri, pentru această vindecare. Amin
... ... ... ... ... ...
De la Elisabeta Branoiu către constantin grecu, stefan adriana, Tania, NEACSU VIORICA, GEORGESCU ELENAşi încă 35

Mesaje trimise cu 3 ore în urmă


~
Cam ASA ... arata un Mesaj. Bineinteles, in partea de jos, poate avea ... Mesaj la mesaj la mesaj la mesaj la mesaj ... pana cand cineva Initieaza Alt mesaj NOU.
~
Va ROG sa ma intelegeti ! AM ales cu totul aleator, din mesajele primite ... la mine. Pentru ca ester impropriu sa spun "primite de mine", eu personal, avand azi dimineata, o RESTANTA (adica necitite) de aproape 700 de mesaje (acum mi-au ramas ... 630; din cele "arhivate" astazi, am "sarit" cel mult 10 (stiu, din experienta ... care se repeta, si care are un mesaj scurt, ce poate fi citit fara "sa mai deschizi"), iar de raspuns, am raspuns tot cam la 1o, din care 5, sau 6 au fost PERSONALE !). Totusi, daca iti cunosti Prietenii, NU le eviti pe cele, care POT contine ... MULT mai MULT, AVAND DEJA ... caracter de articol.
Eu am RESPECTAT ... regula Jocului, si AM CITIT aproximativ 92%-(% la suta din mesajele sosite la mine. Probabil ca ... AM RASPUNS ... cam la 8%-13% din ele.
Postarea urmatoare, probabil, VA Contine un exemplu MAXIM !
~
Cornelius,

Acest mesaj A FOST de fapt ULTIMUL al zilei 19 Iulie
SI al seriei
O seara placuta!

~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)