Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN, Discutiile mele (22) - 7

ROSCA Gheorghe CornelMESAJ ... "Vă Iubesc ~ Fiţi pe PACE !"
Buna Ziua !
(Postat de mine
în Ianuarie 24, 2010 la 7:38am in Fabulator Temporis) (aici este adaptat pentru SUFLET BUN, + completari).
:
"Am început să mă descurc binisor pe "reţelele" Ning - mă refer la "interfaţă, adică Butoane". Posibilităţile de manifestare a
Creativităţii sunt net superioare celor de pe Blogurile clasice, iar
COMUNICAREA este fantastică. Bineinţeles, sistemul se poate îmbunătăţi
... de exemplu, am remarcat LIPSA Butonului pentru "Culoare", iar B ... nu are decât O SINGURĂ Dimensiune in plus.
In general, "stilul" Ning OFERĂ :
:
Posibilitatea de a Publica

a) Un articol de BLOG (comentariu de Blog)
Această contribuţie personală a fiecăruia, evident, ar trebui să se
încadreze în TEMATICA propusă de creatorul de reţea, care să reiasă şi
din denumirea acelei reţele.
De asemenea, acesta îşi întâmpină "nou sosiţii" cu o frază care să le
amintească ... "Unde ... tocmai au Sosit" ! Aici amintesc "moto=ul" SUFLET BUN :
Ganditi pozitiv, iubiti, iertati si veti fi mai bogati spiritual si sufleteste...RGC"
(taaare as vrea sa stiu CINE este "RGC"...sunt initialele mele, dar bineinteles .... eu cel putin NU IMI Aduc aminte, sa le fi spus eu, desi ESTE ... gand la gand cu bucurie !).
Pe BLOG, se pot face, sau se pot primi: Comentarii (DECENTE) la articolele publicate. Există posibilitatea de a reveni, prin Anulare !

b)
FORUM-ul lansează TEME de Discuţii. Si aici ar trebui să Ne Încadrăm în TEMATICA reţelei. Se pot face comentarii, numite RĂSPUNSURI.

c) GRUPURILE. Acestea sunt "miniReţele în Reţea" şi o eventuală RAMPĂ de Lansare a unei NOI Reţele !! Un Grup are propriul lui Forum de discuţii si un Panou de Comentarii.Comentarii pot fi adăugate doar de membrii Grupului.

d) Pot fi aduse contribuţii pe "Pagina principală NOTE". Acestea devin Remarcabile prin posibilitatea actualizării !

Comunicarea se continuă în cadrul EVENIMENTE şi Prin Mesaje, Alerte sau în cadrul Chat.
Acei care doresc o mai mare AMPLOARE a "Contribuţiilor în cadrul
Reţelei", au grijă să-şi diminueze semnificativ comunicarea prin MESAJE.
În sfârşit, dar NU în ultimul rând Membrii unei reţele Ning, pot afla
informaţii generale despre ceilalţi participanţi în cadrul reţelei,
accesând Butonul Membri. Se pot face SETĂRI de Profil, Confidenţialitate, Email şi de Pagina "personală". Toţi membrii pot face Invitaţii
de noi membri. Şi, dacă nu mă însel, cei care "folosesc" o reţea nouă,
îsi păstrează PRIETENII care activează "şi în acea reţea" ! Dar NU si "cadourile" primite !
~
La prima publicare, am folosit cuvintele cheie: Comunicare, Ning, Prieteni. Au trecut 4 zile. Am mai invatat "un pic" despre Ning.
FAPTUL ca am atins doar "Vârful ... aisbergului". Deocamdata sunt doar participant (sau invitat, contributor, prieten), inca NU sunt administrator (creator de retea) ... nu-mi amintesc nici daca "am creeat GRUP" (MiniRetea !)...oriunde.
Eu doresc Comunicare, Participare ... Implicare si Adaugare ("creatii" personale), adica, ma citez : "Sa ne construim Impreuna"_Va multumesc pentru ca EXISTAM !

Inchei acum cu un MESAJ (sper ca textul...sa nu depaseasca...limita de "contoar") :
:
"Buna Ziua !
~
"Multumesc pentru prietenia dv. si va doresc din suflet multa sanatate! Georgeta." ... "De la Georgeta către Tu".

Asa este doamna Georgeta !
Cu ajutorul dvs. ... [ DOAR pt. cei care vor intelege SI VOR accepta ] ... mi-am dat seama, cat de simpla ESTE solutia:

*@* :
Cineva (oricine) ... ANUNTA prin mesaj colectiv ... CEVA (orice) ... este bucuros, este trist, adauga ... muzica, imagini, gandurilor sale bune, transmise prin TEXT.

Altcineva (MULTI, de fapt) ... vor sa raspunda !!
Aici ... Cred ca ESTE DE Discutat ... modul CUM Raspunde !

Deci:

Initial, cineva, TRIMITE un mesaj, tuturor prietenilor (mesaj de grup). Mesaj doar cu un cuvant (Multumesc !, Vreau ... , ... , Traiesc ... orice) adica Simplu --- insotit sau NU de imagini, muzica , ... pana la UN MESAJ FOARTE AMPLU (cu sau fara imagini), (... [mai mult NU permite "contoarul de text" ! ... ] ~adica !).

Parerea MEA este
@ ~ SA RASPUNDEM ... "fiind prezenti sau NU" ... DOAR persoanei !!! ... ADICA sa NU Facem : UN Mesaj Colectiv, ci Doar unul Simplu ... "De la (dumneavoastra) către Tu". Chiar DACA (in marea majoritate a cazurilor~99%) mai adaugam ceva !
@ ~ SE EVITA astfel ... MULTIPLICAREA Unui Mesaj ... DEJA Existent.
@ ~ Altcineva, avand MAI MULTI Prieteni ... isi trimite propriul SĂU Mesaj, care ... poate cuprinde PARTIAL (citat, sau doar ce i-a placut, in NICI un caz TOT Mesajul ... altcuiva !), ... text si imagini PRELUATE de la "alti autori" ... specificand pentru fiecare in parte ... acel "alt autor".
@ ~ Bineinteles se exclud EXCEPTIILE:
mesaj de URGENTA
mesaj de APEL Umanitar
mesaj GRAV
Aceste 3 Tipuri ... Va rog sa le DEFINIM Impreuna !
Asta a fost ... Parerea Mea !

Se poate folosi (pt. mesaje scurte ... pana la DIALOG efectiv ) Chat-ul ! Cred ca astfel se poate evita si "imbulzeala" de mesaje ... "Gasite La REVENIREA dupa o perioada de absenta" - care NU trebuie motivata - ! Desigur, multi folosesc DOAR ... cateva "retele". Desigur, multi folosesc MAI MULTE Retele !

Eu am 10 prieteni ... altcineva ... ii are pe toti ! (100...1000, nu conteaza !)
MESAJUL meu Integral (sau al dumneavoastra) ... l-am adresat Integral ~ DOAR grupului meu de prieteni ! Inteleg ca in felul asta, tot mai multi ... ma pot "cunoaste". Dar ...
EU Prefer SA MA Cunoasca ... prin Activitatea mea TOATA din acea retea. Si VA ROG Sa Nu Va Suparati ... eu insist SA Primeze :
pagina de BLOG
pagina de Forum
pagina de GRUPURI
Sa RAMANEM cum ne-a Creat Dumnezeu : MICI Creatori !
... Va Rog sa nu va suparati ... NU AM Facut nici-o ALUZIE !
... Va Rog sa nu va suparati ... se pierde MULT timp, doar cu Salutari si Urari existentialiste ... !
... Va Rog sa nu va suparati ... daca am creat "Senzatia" de "Sfatos ..." !
... Va rog sa nu va suparati ... DORIND Sa Fiu Politicos ... devin opusul: prin INTARZIEREA Participarii mele (la orice eveniment tip mesaj, Forum, Grup, Blog ... afisari si Note si RECOMANDARI etc.)
... va Rog sa nu va suparati ... deabia IERI am citit "Internetul un mare cenaclu"...autor Mihai LEONTE.
~
Ma iertati Doamna Georgeta, am uitat ca VORBEAM cu dvs., v-am cautat SI NU VA GASEAM ... eu crezand ca deja pregatesc un material !
Ma iertati ! Oricum ... il construiam ... SI PENTRU Dumneavoastra !
O ZI Minunata va doresc !"
~
gata la 28.01.2010.4 ~ 9:09 AM (diacritice partial adaugate)
~
... ... ... ... ...

Răspunsuri la Aceste Discuţii

GABRIEL CRISTINEL Răspunsul lui GABRIEL CRISTINEL în Ianuarie 28, 2010 pe 10:00am

Eu sunt R.G.C (Rata Gabriel Cristinel) iar textul este conceput de mine ! O zi buna dl.ROSCA!
ROSCA Gheorghe Cornel Răspunsul lui ROSCA Gheorghe Cornel în Ianuarie 28, 2010 pe 11:25am
Si eu ... pot fi R.G. C. ... dar raman R.Gh.C. ... insa tot PRIETENUL dumneavoastra !
Va multumesc, mai ales pentru promptitudinea ... ReEditarii ... (as zice "special" pentru mine ... dar eu raman DOAR "motivul", "cauza", "momentul" ... unei ReCreatii ... caci adevaratii Creatori, EXISTA in Non-Stop !)
...
eu ma bucur chiar si de ... ReVenirea mea ... in fata Monitorului ! Aici AM Invatat ASCULTAND ! Aici mi-a fost sadita si ReSadita Dorinta de Dumnezeu !
Nimeni NU este Viu ... FARA Dumnezeu !
Caci ... fara Dumnezeu ... ESTE doar ... UITAREA ! Stergerea din CARTEA VIETII !!
Dumnezeu Sa Va Binecuvanteze !

Doamne ajuta !
amin.
Nici eu NU vreau sa mor, FARA Dumnezeu !
In rest ... eu mor in Fiecare CLIPA pe care N-O TRAIESC pentru semenii daruiti de Dumnezeu !
In Cadrul Intregii CREATII
!!!
~,
GABRIEL CRISTINEL Răspunsul lui GABRIEL CRISTINEL în Ianuarie 28, 2010 pe 4:29pm
Doamne ajuta draga prietene sper ca aici cu noi o sa gasiti prietenia si bucuria cautata!
~
Discuţii care au primit răspuns (19)
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)