Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

GRUP Melancolie pe SUFLET BUN, Forum de Discuţii

Forum de Discuţii

Opţiunile Administratorului

Expune
Editare Discutie
Inchide Discutia
Editare file proprii
Sterge Discutia

Imaginile ... vin PUHOI !!!
Potop de lacrimi ... Să UDE fertil, teren sterp, ARS de ură !
Acolo MERG Doamne... DACĂ mă trimiţi ! ... Să-mi plâng de milă, să-mi treacă ... de ură !
Acolo MERG Doamne... să plâng ~ să sting ... atâtea răutăţi, vrute şi nevrute !
Acolo MERG Doamne... să ud cu lacrimile REGRETULUI că NU am fost OM !
Acolo MERG Doamne... ca lacrimile mele SĂ STINGĂ Jarul lăsat de FOCUL Păcatelor mele !
Acolo MERG Doamne... să plâng CĂ NU POT PLÂNGE rănile ce le-am lăsat, fără ştire, FĂRĂ NUMĂR !
Acolo MERG Doamne... să-mi STING în propriile lacrimi, IERTAREA ce n-am acordat, iertarea ce NU am primit !
Însă ... TE ROG Doamne Dumnezeule !
ÎNVAŢĂ-MĂ ... SĂ MERG !!!
~
ALEXIA ! ~ Acest copil... ne invata sa MERGEM !
http://100ro.blogspot.com/2010/04/alexia-acest-copil-ne-invata-sa-m...
~
Acolo, undeva ... eu am rugat-o SĂ AIBE RĂBDARE !
acolo undeva, i-am transmis ... un GÂND BUN :
:
"Bună Ziua !
Domnişoarei Alexia !
~
Îţi doresc ţie şi Familiei Tale şi tuturor celor dragi vouă, Un Paşte Fericit cu multă Sănătate şi Armonie ! Acolo unde Dumnezeu este lăsat în Inimi şi Gânduri, acolo este şi Iubire.
"Lăsaţi copii să vină la Mine"... "EU SUNT"... "Calea, ADEVĂRUL, Viaţa"... "Iubiţi-vă precum şi eu v-am iubit pe voi".
ACOLO unde Creşte Iubirea... ESTE prezent şi Mântuitorul, Fiul lui Dumnezeu !
Acolo suntem NOI toţi CARE Iubim !
Dumnezeu ne-a reunit prin Fiul Său, Domnul Iisus Hristos !
Dumnezeu ne reuneşte prin rugăciunile Maicii Domnului, Pururea Fecioara Maria !
Dumnezeu Ne IUBEŞTE prin TOŢI Sfinţii şi Îngerii Săi ! Prin Toată Creaţia SA !
ACOLO noi FACEM PARTE din CREAŢIA SA, noi toţi care lăsăm Iubirea să ne modeleze ! Ludici şi lucizi, împreună suntem copilaşii Domnului Dumnezeului nostru !
Gândul BUN, gândul CURAT, gândul de IUBIRE, gândul de SLAVĂ, este DARUL nostru ... către Dumnezeu, către noi înşine, de fapt... ca un Bumerang !
Suntem ... CEEA ce gândim !
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,"
~~
Desigur că ... Dumnezeu ŞTIE !!!
Mulţi dintre noi ÎNSĂ (şi eu fac "parte" dintre aceştia) abia ACUM învaţă SĂ MEARGĂ !!!
~
Nu ştiu ce se întâmplă pe YouTube, sper însă ca nişte simple adrese...SĂ MEARGĂ !
:
http://alostrainatatea.blogspot.com/2010/04/un-comentariu-mic.html
http://terrablogdialog.blogspot.com/2010/04/paste-fericit-sa-mergem...
~
Cornelius,
~

Cuvinte cheie : SUFLET_BUN

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)