Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN - Postarea 8

ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


~
Bună Ziua VIAŢĂ !

NU pot să mă Dezic ... de la MINE !!
Aspectările propuse de BLOGSPOT.COM sunt pe Gustul MEU !
Nici-un "sistem" UMAN NU prezintă Protecţie deplină ... fără Dumnezeu !
Veniţi ... să citiţi !
Veniţi ... să comentaţi !
Este TIMPUL Dumneavoatra ! Faceţi ce vreţi CU ... EL !!!
Eu VĂ Consider pe TOŢI Prieteni ... PÂNĂ LA Proba contrarie !
NUMAI Dumnezeu JUDECĂ !
Dreptul nostru este să GÂNDIM !
Eu am ales să-mi păstrez GÂNDUL BUN !
EU am ALES ... calea ORTODOXIEI !
Dumnezeu A LĂSAT OAMENILOR ... mai multe Posibilităţi ... ca aceştia SĂ SE REÎNTOARCĂ la DIVINITATE, la INEFABIL ... la Dumnezeu !

Toate trebuiesc ... RESPECTATE !
ŞI ... CERUL,
ŞI ... PĂMÂNTUL.
ÎNTREAGA CREAŢIE !

... noi Oamenii ... ÎNCĂ facem parte din CREAŢIE !
SĂ NE Respectăm ! Toţi suntem PĂCĂTOŞI şi greşim Uneori CU VOIE, dar greşim FOARTE mult FĂRĂ VOIE !!
Întreaga NATURĂ (UNIVERSUL atât cât NE este permis !) FACE parte din CREAŢIE !
Să RESPECTĂM ... întreaga Natură !
~
EU ... înainte de orice ... SUNT Om !
Apoi ... sunt ROMÂN (chiar DACĂ m-aş fi născut în AVION ... deasupra ...Braziliei, sau Chinei, sau ...!)
ABIA apoi ... SUNT ... CREDINCIOS ... sau NU !!!
După TOATE cele trei ... SUNT Răspunzător de FAPTELE MELE !
...
NU Dumnezeu ... mă "împinge" ... la CRIMĂ ... la JAF ... la BLASFEMIE ... la INSAŢIETATE... la multe alte RELE !!!
Ci prostia MEA !
DAR ... dacă PROSTIA Mea ... DERIVĂ din EDUCAŢIA PRIMITĂ şi ulterior asumată, atunci ... o parte din VINA crimelor mele, jafurilor mele, blasfemiilor mele ... RELELOR mele toate ... APARŢIN ... OMENIRII în întregime !

Cine ACUZĂ ... SE ACUZA !!!
Eu ... VĂ ACUZ pe VOI, semenii MEI ... CĂ SUNTEŢI MINUNAŢI !
Eu vă ACUZ ... că NU Puteţi TRĂI ... separaţi unii de alţii !
Eu vă ACUZ ... CĂ Vă Iubesc !
Eu vă ACUZ ... CĂ VĂ IERT !
EU nu văd NICI-O DEOSEBIRE ... între Oameni !

om = fără Credinţă în Dumnezeu !!
Om = TOŢI care CRED în Dumnezeu ... indiferent de CUVÂNTUL utilizat ! DIVINITATEA ne-a permis TRAIUL BUN în cadrul CREAŢIEI SALE !
Atunci CÂND ... ÎNTREAGA OMENIRE ... Va avea TRAI BUN, fără excepţie, DIVINITATEA ne permite ... o MICĂ promovare !

OAMENI ...= toţi ÎMPREUNĂ merităm promovarea !!
Aceasta presupune ..., printre altele :
RECUNOAŞTERE !!!
RESPECT !!
ÎMPLINIRE !!!
~
VENIŢI să "Ne Construim Împreună" !
Dumnezeu NE Va ajuta !
BINECUVÂNTATĂ ESTE ÎNTREAGA CREAŢIE !!!
~
">object> ~
Bună Ziua VIAŢĂ ! ... TE CAUT ... până GĂSESC !
~
Cornelius,
~,
Cuvinte cheie : Nemuritori
... ... ... ...
Comentarii:
turtureanu  gheorghe nutu Comentariu publicat de turtureanu gheorghe nutu pe Aprilie 4, 2010 la 12:37pm
Frumos videoclip . Asculti cu inima si vezi cu sufletul
dorin iulian albu Comentariu publicat de dorin iulian albu pe Martie 23, 2010 la 7:27pm
Ca sa gasesti,trebuie sa sti unde si cum sa cauti !!! Poate ca unii se tot inneaca cu marul ramas ,si celorlalti le recomanzi pasta de dinti colgate....cu efect imediat.....
Gabriela Ene Rusu Comentariu publicat de Gabriela Ene Rusu pe Martie 23, 2010 la 3:37pm

Victoria Stoian Comentariu publicat de Victoria Stoian pe Martie 23, 2010 la 2:41pm
Cel fericit sunt eu

Tu uiţi distrat, adesea, că umbra-ţi sunt mereu,
În ascultare stau în dreapta-ţi neclintit,
În stânga, cel cu faţa ascunsă, stă umbrit
Şi tot mai mic se face când rabzi tăcut din greu.
Deschis pentru lumină ţi-e sufletul curat-
Mă bucur şi te mângâi cu aripile-mi moi,
Durerea ta se şterge, tu ştii că suntem doi
Şi soarele există chiar dacă-i înnorat.
Pământul are-n straturi desluşitoare semne,
Zidite ca şi tine, flori, păsări, animale,
Aşteptă să le vezi când le-ntâlneşti în cale,
Să vezi măiestre forme în pietre şi în lemne.

De-mi spui cu drag te roagă, mă rog la Dumnezeu,
De-mi ceri să stau cu tine, cel fericit sunt eu.
25 aprilie 2007
Din volumul "Escala in timp harazit" Ed. Polidava, 2009
Elisabeta Branoiu Comentariu publicat de Elisabeta Branoiu pe Martie 23, 2010 la 12:44pm
Frumos spus,"CAUT ... până găsesc !" Dumnezeu sa va adune gandurile Dvs, intr-un vas de aur si cand il veti descoperiii, veti afla galbenii cu care veti plati prin "Vamile Vazduhului" cand veti urca la Frumusetile si Bogatiile Nepieritoare. Doamne ajuta! Elisabeta.

GABRIEL CRISTINEL Comentariu publicat de GABRIEL CRISTINEL pe Martie 23, 2010 la 11:56am

ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Martie 23, 2010 la 8:49am
Bună Ziua !
TUTUROR !
~
VĂ Iubesc !
Acest articol ... l-am început pentru a redeschide un Blog personal (clasic) pe CARE îl închisesem LA INSISTENŢELE unei "Prietene" !!!
...
Ce părere aveţi ? :
Prietenul BUN ... OBLIGĂ la ceva, orice ... pe oricine, dar ... MAI ALES ...îşi obligă PRIETENUL ???
...
EU ... vreau să mă schimb ... în BINE, în ŞI MAI BINE ... în FOARTE BINE !
Sunt ASCULTĂTOR !
Dar ... fiind ATACAT (de Clonă !) ... am redevenit (provizoriu) LUPTĂTOR !
NU pot SĂ ACCEPT ...:
IMPOSTURA !
MINCIUNA !
şi TOATE relele ... ce VOR să se insinuieze în GÂND, în Vorbă ... în FAPTE !
...
SĂ FIM BUNI (atât cât "ne pricepem" !) ... iar EXEMPLUL BUN ... va lucra SUSŢINUT de Dumnezeu !
SUNT atâtea de spus, atâtea de Făcut ... dar Totul TREBUIE .... CONŞTIENTIZAT !
DoarATAT ... mă grăbesc ... SĂ VĂ REGĂSESC ... PRETUTINDENI !!!!!
~
Cornelius,
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)