Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

disputa a continuat

GATA ... ultimele ! ... restul NU mai conteaza.DEJA il simt INACTIV !
Am pastrat in mod special aceste ultime Mesaje, pentru doamna AMELIE TAN, care crede ca AM CEVA CU Dumneaei ! Eu Imi cer Iertare si chiar NU mai INSIST !
Cand are TIMP, poate sa le consulte, sa VADA ... CINE are dreptate !
Va rog frumos Sa Ma Iertati, doamna AMELIE TAN !
Va rog frumos PE TOTI ... sa ma Iertati, daca veti considera CA v-am gresit, cuvoie, sau fara de Voie, cu stiinta, sau fara stiinta ! LA REVEDERE !
**********
1=domnule NU UIT CA DUMNEATA ,ai fost initiatorul incercarii de-a salva acest ning ! 2=te-am rugat frumos sa nu-mi mai scrii ,si... sunt asa de obosita ,ca NU mai am nevoie de susceptibilatea domnie tale! 3=NU AM NICI UN blog !! 4= BANIII ?? <>cui trebuie sa-i faca cinste???? {tragedia vietii mele e:CA AM STIUT SA CITESC PRINTRE RANDURIIIIIIIII...
De la ROSCA Gheorghe Co… către AMELIE TAN, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

Va ROG sa fiti MULT mai atenta cand cititi !
Aveti obiceiul de a rastalmaci Vorbele "celuilalt", dar mai ales ... DE A LE SCOATE DIN Context !

Iar IDEEA in disputa ... DISPARE in neant !
Imi pare RAU, de TOTI cei aflati in SUFERINTA !
Va doresc Sanatate dumneavoastra si Familiei dumneavoastra !
Ma doarte sa stiu ca aveti UN CAZ GRAV IN Familie !
NU SPUN Tampenii !
Si eu TRAIESC o situatie LA FEL DE GREA !
~
Dumnezeu STIE !
Restul este o ... provocare !
~
Sa NU uitati insa, ca eu am deschis discutia prin intermediul Mesajelor, pentru A SALVA Blogul DE PE ACEASTA Retea NING ! Atat !
Faptul ca NU sunt BANI !?? La urma urmei ... Ce sunt Banii !?????????????
Era mai degraba vorba de LANSAREA nuei idei de SOLIDARITATE !
Da Doamna AMLIE TAN !
SOLIDARITATE !
Cine STIE ... castiga !
Sunteti o castigatoare !
Iar eu, dupa cum bine vedeti VORBESC PE FATA !
Haideti sa fim solitari ! Unii fata de altii !
Daca mi se cereau bani ... as fi dat bucuros, PORTIA mea, pe 10 ani in AVANS !
~,
De la AMELIE TAN către ROSCA Gheorghe Co…, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

domnule ,>>"eu=MI-S TAMPITA "!!??!! ...SI-MI SUSTIN punctul de vedere >OPINIA MEA >AM INTRAT DOAR DE TREI ORI pe acest ning > mi-am salvat copilul de la dializa , cu trei operatii >>CINEVA SUS NE IUBESTE !!! si
***********
1=EU "chiar mi-s tampita " daca intru in polemica cu dv.!!!! ce secu..?! ce-s ineptiile astea ..?! >cititi-va ATENT mesajul dv si .... 2=> DA !! AM SPUS CA VA ASCUNDETI IN SPATELE LUI DUMNEZEU ! SI ASTA ESTE PAREREA MEA !! Am o fina care a devinit HABOTNICA si-si neglijeaza FAMILIA ,COPII .DAR ARE BUNUL SIMT SA-SI CEARA IERTARE ,CAND GRESESTE !
De la ROSCA Gheorghe Co… către AMELIE TAN, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

Doamna AMELIE TAN !
In primul mesaj va reamintesc faptul ca ati afirmat contrariul, la ce tocmai AFIRMATI !
Eu NU am avut "TREABA" cu Securitatea ! Doar ca , intre timp, am mai auzit si eu IN STANGA, in DREAPTA despre Proceduri de Zapacire !
Concret : NU ati reusit sa ma zapaciti ! Asta nu inseamna ca ati fost, sau sunteti "legata" in vre-un fel de "Secu" !

Problema DEZBATUTA era alta ... asa ca ACUM :
Va doresc O Viata Minunata ! In continuare !
DOAR ALATURI DE DUMNEZEU !

DUMNEZEU !

DUMNEZEU !

Eu, Tu, El. Ea, Noi toti NU SUNTEM nimic fara de Dumnezeu !
Nu eu ma ascund in "spatele" lui Dumnezeu ! Dumneavoastra CARE ACUZATI !
M-ati acuzat ... acum cca. 4-7 luni ... ca eu MA ASCUND DUPA Dumnezeu !
NU AM UITAT !
Asemenea GOGOMANIE ... NU se uita !
~
Si totusi EU Va Iubesc ! V-am iertat, insa NU am uitat !
Uitarea ESTE a Mincinosilor !
Doamne ajuta !
~
Cornelius
De la AMELIE TAN către ROSCA Gheorghe Co…, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

Domnule >> SUNTETI SUSCEPTIBIL >>> "iar eu n-am inteles nimic" !?!= sper ca cineva va gasii banii necesari >>>DAR CUM eu sunt PRAGMATICA ,revin si fiti mai atent >>"cine v-a facut "tehnician" ??? >> SI ASTEPT ca indemnul dv. sa DEA SI ROADE !<, eu sunt buna de cinste !! daca NU ,DV, SUNTETI BUN DE CINSTE !! pe saracia asta >>aproape cereti IMPOSIBILUL ....CU o ziiiiiiiii buna ,Amelie
T
@@@@@@@@@@@@@@@@
[cele de mai sus, NU au primit raspuns]
**********

Va ROG sa fiti MULT mai atenta cand cititi !
Aveti obiceiul de a rastalmaci Vorbele "celuilalt", dar mai ales ... DE A LE SCOATE DIN Context !

Iar IDEEA in disputa ... DISPARE in neant !
Imi pare RAU, de TOTI cei aflati in SUFERINTA !
Va doresc Sanatate dumneavoastra si Familiei dumneavoastra !
Ma doarte sa stiu ca aveti UN CAZ GRAV IN Familie !
NU SPUN Tampenii !
Si eu TRAIESC o situatie LA FEL DE GREA !
~
Dumnezeu STIE !
Restul este o ... provocare !
~
Sa NU uitati insa, ca eu am deschis discutia prin intermediul Mesajelor, pentru A SALVA Blogul DE PE ACEASTA Retea NING ! Atat !
Faptul ca NU sunt BANI !?? La urma urmei ... Ce sunt Banii !?????????????
Era mai degraba vorba de LANSAREA nuei idei de SOLIDARITATE !
Da Doamna AMLIE TAN !
SOLIDARITATE !
Cine STIE ... castiga !
Sunteti o castigatoare !
Iar eu, dupa cum bine vedeti VORBESC PE FATA !
Haideti sa fim solitari ! Unii fata de altii !
Daca mi se cereau bani ... as fi dat bucuros, PORTIA mea, pe 10 ani in AVANS !
~,
De la AMELIE TAN către ROSCA Gheorghe Co…, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

domnule ,>>"eu=MI-S TAMPITA "!!??!! ...SI-MI SUSTIN punctul de vedere >OPINIA MEA >AM INTRAT DOAR DE TREI ORI pe acest ning > mi-am salvat copilul de la dializa , cu trei operatii >>CINEVA SUS NE IUBESTE !!! si TOT ca fapt divers :prin PRIETENIE ,eu inteleg >doi oamenii care sunt pe aceeasi UNDA >"INIMA ISI CUNOASTE PRIETENII "sau " Unul dintre principalele fructe ale prieteniei este usurarea si descarcarea PREAPLINULUI INIMII .." eu=mi-s tampita"=AMELIE
De la ROSCA Gheorghe Co… către AMELIE TAN, Adriana-Ana Venter, AleRosu, Angela Musica-Popa, BREAZU CLAUDIAşi încă 58
Mesaje trimise Cu 1 zi în urmă

Va multumesc !
Daca tot NU ati inteles NIMIC, va rog sa-l intrebati pe domnul GABRIEL CRISTINEL !
Inversunarea dvs. fata de mine ... probabil ca s-a manifestat si pe Blogurile dvs. DINAFARA Retelelor NING ! Vreau sa zic : V-ATI ZBATUT INTR-UN FEL, in ULTIMA luna de ZILE ?
*********
ROSCA Gheorghe Cornel

O seara placuta!

De la Tu către HALAS ELENA DORINA
Mesaje trimise Iul 18

@@@@@@@@@@@
[Cele da mai jos, sunt DINAINTEA celor din postarea anterioara ! Oricum, toate sunt amestecate ! Cele de sus, urcand, primele doua ... mesaje care au primit Raspuns. Daca voi mai adauga, tot in sus, ACELEA nu au primit raspuns !]
**********
ROSCA Gheorghe Cornel

O seara placuta!

De la Tu către HALAS ELENA DORINA
Mesaje trimise Iul 18
Vă mulţumesc personal, stimată doamnă HALAS ELENA DORINA !
Sper ... să ne revedem în altă Reţea !
~
Cornelius vă doreşte MULTĂ SĂNĂTATE ! Dumnezeu să vă Binecuvânteze !,
De la HALAS ELENA DORINA către ROSCA Gheorghe Co…, constantin grecu, Adriana-Ana Venter, aleinade1, AleRosuşi încă 58
Mesaje trimise Iul 18

Sa aveti o zi frumoasa si cu bucurii!
**********
ROSCA Gheorghe Cornel

felicitari

De la Tu către Gyorgydeakcarolina
Mesaje trimise Iul 18

Vă mulţumesc din Suflet !
~
Cornelius,

PS: ... vă rog, doamna Gyorgydeakcarolina , NU este chiar aşa greu să vă faceţi un Blog clasic ! Începeţi cu varianta blogspot, care SE FACE rapid, dar are destule inconveniente ! acestea VĂ TRIMIT ulterior, către WP ... care SE FACE greu, dar este mai sigur şi am înţeles că ARE O OFERTĂ (de manevrare!) mai MARE !
Pe Blogul dumneavoastră VĂ PUTEŢI "Construi" personalitatea ... ÎN Linişte ! ... sunt multe de spus ... AVEŢI MAI MULTĂ Libertate ... REALĂ, concretă, activă la PROPRIU, tocmai pentru că ... SUNTEŢI SINGURĂ ! Doar dvs. şi Dumnezeu ! Dacă reuşiţi să NU mai FIŢI zilnic în faţa Monitorului ... o să vedeţi că O SĂ VĂ "Placă" !
~
Cornelius,
De la Gyorgydeakcarolina către ROSCA Gheorghe Co…
Mesaje trimise Iul 7

O ZI MINUNATA..
**********
O VIAŢĂ MINUNATĂ vă doresc ! Deci ... pe Voia lui Dumnezeu !
~
Cornelius,

BUNĂ ZIUA !!! Prietenilor mei !
De la constantin grecu către stefan adriana, HALAS ELENA DORINA, ADELA, Blue, Bogdan Radu Laure…şi încă 63
Mesaje trimise Iul 16

uneori solidaritatea umană apare prea târziu....Bună dimineaţa tuturor!
**********
ROSCA Gheorghe Cornel

rezolvare?

De la Tu către GABRIEL CRISTINEL
Mesaje trimise Iul 18
TOT în engleză ESTE ! ... îl amân deocamdată ! Prefer să-mi găsesc Parola pentru Sprutz !

NU vreau să vă uit !

Cornelius,
De la GABRIEL CRISTINEL către Todorut Ana, ALEX MIRCEA, Adrian Claudiu ST…, Ake, Alexandruşi încă 190
Mesaje trimise Iul 18

se poate face inscrierea in schimb cu alte conturi(Facebook;Hotmail;Gmail)-http://grou.ps/sufletbun
**********
ROSCA Gheorghe Cornel

ATENTIE FOARTE IMPORTANT! rog trimiteți mai departe!

De la Tu către AleRosu
Mesaje trimise Iul 18

Bună Ziua !
Către AleRosu !
~
Vă mulţumesc !
Sper ... SĂ VĂ REGĂSESC !
~
Cornelius,
De la AleRosu către GABRIEL CRISTINEL, ALEX MIRCEA, AMELIE TAN, ANDREEA-ELENA, Adrian Claudiu ST…şi încă 190
Mesaje trimise Iul 12

NU MAI POSTATI IN RETEAUA WWW.SUFLETBUN.NING.COM pentru ca incepand de pe 20 iulie totul v'a disparea de aici iar tot ce postati dvs. va fi STERS (este pacat de informatie si efort).
Din acest motiv am creat o alta retea in WWW.GROU.PS
NOUA ADRESA SUFLET BUN ESTE WWW.GROU.PS/SUFLETBUN

AM TRIMIS SI EU SI GABRIEL MESAJE IN SPERANTA CA VOM ACOPERI TOTI UTILIZATORII
**********
ROSCA Gheorghe Cornel

ATENTIE FOARTE IMPORTANT! rog trimiteți mai departe!

De la Tu către GABRIEL CRISTINEL
Mesaje trimise Iul 18

Bună Ziua !
Domnului GABRIEL CRISTINEL !
~
Vă mulţumesc pentru insistenţă ! V-am zărit şi în Reţeaua Literară, unde am făcut azi noapte cerere de admitere ! Şi cred că şi pe Rostiri ... în care NU mai ŞTIU ... cum să acced !! (Sunt STUPID de Prost şi Încuiat şi Nervos ... mă iertaţi vă rog ! ... Offfffff !) ... :)
~
Voi continua şi pe Sprutz (dacă NU s-a desfiinţat !) IMEDIAT ce îmi recuperez PAROLA ! Este din păcate ALTA, şi ... tot din păcate ... corespunde şi pentru noul MINUNATUL UNIVERS ... Sprutz !

Acum însă voi merge să văd ... Propunerea dumneavoastră !

Am VOIE ... să-mi salvez postările (mele) ... făcute pe SUFLET BUN ??? ... (către Blogurile mele ... "blogspot").
Ce se întâmplă cu aceste "activităţi" personale ? Le lăsăm AICI ? Sau avem voie ... să le eliminăm ??
Personal ... paradoxal chiar ... AŞ ELIMINA doar POZELE ! Sunt ale FAMILIEI MELE !! Textele mele ... deja aparţin TRECUTULUI, pe mine NU prea mă mai interesează !

Vă mulţumesc ! ... şi Vă Mulţumesc dacă vă faceţi timp măcar să-l citiţi ... nu neapărat să-mi răspundeţi !
~
Cornelius,
Ad. la 30Ian2011~10:48 AM :
Felicitări ! 
Soarta ne ZÂMBEŞTE doar prin PARTICIPAREA noastră efectivă la VIS ! 
Visul doamnei Dana Pătraşcu, acum concretizat ... continuă ! 
Căci MEREU suntem la început ! 

Cu stimă ! 
Cornelius, :) 
PS: ... am link, am agrafă, am Banner, am Listă Blog; toate converg spre

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)