Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN, Discutiile mele (22) - 5

Ca urmare a vietii moderne, se intampla...
> > 1. Sa tastezi din greseala parola la cuptorul cu microunde.
> > 2. Sa nu mai fi jucat Solitaire cu carti adevarate de ani de zile.
> > 3. Sa detii o lista cu 15 numere de telefon ale celor 3 membri ai
> > familiei.
> > 4. Sa comunici prin email cu partenerul care lucreaza la biroul de
> > vis a vis 5. Sa tii legatura doar cu prietenii care au adresa de
> > email.
> > 6. Sa raspunzi la telefonul de acasa intr-o maniera specifica, de
> > birou.
> > 7. Sa suni de acasa si sa formezi din obisnuinta "0"
> > pentru a obtine o linie externa.
> > 8. Sa lucrezi la acelasi birou timp de patru ani pentru trei firme
> > diferite.
> > 10. Sa citesti aceasta lista si sa continui sa zambesti si sa dai
> > din cap.
> > 11. Sa doresti sa trimiti aceasta lista de indata ce ai citit-o.
> > 12. Sa primesti aceasta gluma de la un prieten cu care nu mai
> > vorbesti de mult, cu exceptia glumelor pe care ti le trimite prin
> > net.
> > 13. Sa fii prea ocupat pentru a observa ca punctul nr. 9 nici nu
> > exista...
Cuvinte cheie : nu, sa, uitammmmmmmmmmmm
... ... ... ... ... ...

Răspunsuri la Aceste Discuţii

ROSCA Gheorghe Cornel Răspunsul lui ROSCA Gheorghe Cornel în Ianuarie 19, 2010 pe 10:27am
Minunat ! Sunteţi MINUNATĂ !
Prin dumneavoastră ... (poate şi "eu") LUMEA ... este Minunată !
~
Nu este ... MINUNAT ??!!!!!!
Ba ... DA !!!! !
~
Vă mulţumesc ... pentru că existăm !
Ceeeeeeee ... minunat !
~
BineTze ! ... şi ... GÂND BUN !!!
~,
AMELIE TAN Răspunsul lui AMELIE TAN în Ianuarie 19, 2010 pe 10:41am
ITELEG dorinta Omului sa-si defineasca in spatiu interlocutorul >>>>dar... ma rog... cautati in site neogen >>i.d. at07 si acolo va trebuii sa cautati >>dupa lotusii mei ...cu straduinta m-a veti gasi ...Sunt tot felul de surprize pe net...IAR EU M-A AMUZ ....mai am altceva de facut ?!
GABRIEL CRISTINEL Răspunsul lui GABRIEL CRISTINEL în Ianuarie 21, 2010 pe 12:43pm

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)