Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN - Postarea 9

ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


Bună Ziua ! (cca 8:10 AM)
~
In acelasi TIMP ... (acum am mai multe in lucru):

Postarea de BLOG : http://sufletbun.ning.com/forum/topics/suntem-singuri-in-univers SUNTEM SINGURI IN UNIVERS a doamnei marta retevoi din Noiembrie 15, 2009 la 4:16pm ... a primit si de la mine direct si indirect raspuns !

a) Indirect:
Bună Ziua !
Domnului florin contrea !
~
Dimpotrivă, eu NU vă combat ... CI chiar ... VĂ SUSŢIN !
Este FOARTE mult adevăr în spusele dumneavoastră ... deseori ... m-am "întors" personal LA ACEASTĂ Constatare, de altfel ... BANALĂ prin SIMPLITATE !
...
Eu VREAU să mă refer ... LA TRĂIREA ... Sentimentului !
De când NE naştem ... ŞI ... până "plecăm" ... NOI de FAPT ... TRĂIM SINGURI, deşi alături de Semenii noştri !
Sunt multe aspecte ... care SE Dezvoltă singure, plecând ... de la TEMA "Singurătăţii" !
~
Mă opresc ... aici, pentru că DORESC ... să alerg ... ŞI PE LA CEILALŢI !!
Pentru câteva ... fragmente de GÂND ... am SIMŢIT ... că NU SUNT Singur !
ERAM împreună cu florin contrea ... UNA din OGLINZILE MELE !
ALERG ... să mă REGĂSESC ... în ALTĂ Oglindă !
~
Ultima OGLINDĂ ... Vreau să FIE ... a MÂNTUITORULUI ! De aceea O CAUT ... LA VOI TOŢI !
Pentru că ... de FAPT ... în Univers, în CREAŢIA lui Dumnezeu ... EXISTĂ DoarATAT : ... UNUL ... (multiplicat !?!).
~
... ŞI CAUT ... cu "disperare" ... !
De unde VINE ... IUBIREA !? Îmi este DOR ... de Iubire ... de IUBIRE ! ... de DUMNEZEU !
~
nici măcar ... nu semnez ... AM DISPĂRUT ! ... m-am DISIPAT ... ÎN OGLINZILE IUBIRII !
~,
~
b) Direct :
Bună Ziua !
Doamnei marta retevoi !
~
Excepţională TEMĂ .. . ţinând cont ŞI de ... multitudinea Răspunsurilor !
Eu personal ... SUNT singur ... DE CÂND M-a născut mămica ... am continuat SĂ FIU Singur ... până de CURÂND, când am Re-DESCOPERIT ... cât de singur SUNT ... DE FAPT !
Uneori ... câteva REFLECŢII dinspre OGLINZILE MELE = adică dinspre VOI, Semenii mei, alter EGO-urile MELE !!
Vreau ... când voi fi CHEMAT ... să mă regăsesc ... în ULTIMA oglindă = Mântuitorul ! Fiul lui Dumnezeu ! Domnul Iisus Hristos !
...
Dincolo de Ultima OGLINDĂ, ... Soresc* Razele IUBIRII DIVINE !
Sunt AŞA de FIERBINŢI ... încât Dumnezeu ... A PUS din IUBIRE DE OAMENI ... pe UNICUL SĂU FIU ... CA Stavilă ÎN CALEA JARULUI !
Noi ... NU putem accede ... DINCOLO ... DECÂT Prin ACEASTĂ Poartă A IUBIRII Divine !

Erata: Soresc* ... EVIDENT ... trebuia scris ... Sosesc (NU POT sa mai modific ...acolo!)...
~
Cornelius, care DoarATAT: vă recomand, până ÎL VISAŢI : aici pusesem o preluare YouTube (Marturie Ortodoxa - Cine sunt ingerii?) care mi-a placut in mod deosebit, si pe care, in MOD Arogant ... V-AM IMPUS-O !
Va rog sa ma Iertati !
Am ragusit TIPAND, iar acum vorbesc ... in soapta :

A) primul tipat : "ROSCA Gheorghe Cornel a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog „DE CE TIPA OAMENIII UNII LA ALTII ?????” a utilizatorului AMELIE TAN ", sau ... vezi (http://sufletbun.ning.com/profiles/blog/show?id=3600263%3ABlogPost%...)
B) al doilea tipat : "a adăugat comentarii " sau vezi : (http://sufletbun.ning.com/profiles/blog/show?id=3600263%3ABlogPost%...)

Acum ... am mai "COMIS" ... inca doua :
(TOATE S-AU ... INTERCALAT )

1) http://abisurilemele.blogspot.com/
2) http://terrablogdialog.blogspot.com/
3) http://corneliusrosca.blogspot.com/
4) http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/

Va multumesc !
Va ROG DIN SUFLET sa ma credeti CA SUNT foarte OBOSIT ... am inceput ..."sa ma incurc' ... in atatea "FERESTRE" deschise in acelasi timp ... , DAR ... NU MAI POT Rabda ! Trebuia sa FAC Ceva !
In ORICE situatie, EU ... SUNT CREDINCIOS ... si NU am absolut nici o farama de gand SUICIDAR !
De fapt ... Chiar articolele ... Dovedesc (,) CONTRARIUL !
Apropo : adresa mea de CONT ... NU ESTE scrisa ... pe DOS ... in asa fel CA SA CREEZE ... CACOFONIE !
... IAR Creierul ... Imi este PLIN ... de TOATE AMANUNTELE !!!
VREAU SA SCAP de ACEST ... COSMAR !!!
Va rog sa Nu va suparati ... cred ca este ULTIMA posibilitate (vedeti si cazul DE FRAUDA ... nu ma pot concentra ... sa-i dau adresa, decat : http://elena-florenta.ning.com/profiles/blogs/frauda-de-proporti-pe-internet ... acel articol a declansat "scanteia" ... imi cer iertare ... NIMENI NU ARE NICI O VINA ! ... EU ... NU MAI Rezist ! Doar ... ATAT !
~
Simt ca mai trebuia s...DA ... nu mai asez diacritice ... va rog sa ma iertati !
In caz ca ... mai am mici scapari ... acum NU mai pot sa STAU sa VERIFIC ... nimic !
Va rog sa-mi iertati ... tonul meu AGRESIV !
Am CITIT ultimele COMENTARII DE Blog ... voi raspunde individual (sau .. .NU !), doar o mica precizare pentru doamna Roxanna :
citez: "Nu e corect ce spuneti. Adica nu mi se pare echitabil. Daca dupa educatia primita si asumata continui sa fac blasfemii, vina IMI APARTINE. Nu e vinovata omenirea daca eu am un suflet rau in continuare. Nu poti sa dai vina pe intreaga omenire in cazul in care continui sa ramai un om afurisit si cu suflet rau si prost. "
raspund: va rog sa ma iertati ! Sunt sigur ca INTRE TIMP (creierul prelucreaza ... deh !) v-ati dat seama ... CA TOCMAI ASTA SEMNALAM ... de FAPT !! ... si anume :
CINE ESTE Raspunzator pentru EDUCATIA ... CARE ESTE Creatoare de "asemenea" tip de om (va citez din nou:) "om afurisit si cu suflet rau si prost.".
Eu NU Faceam de fapt referire la cei CARE (pot) CONSTIENTIZEAZA . !
Acestia SUNT pe deplin responsabili ... de faptele lor ! (Gand...Vorba...Fapta propriu zisa!)
CREATOARE ...de LANT:
cauza~efect~cauza~efect~cauza~efect~cauza~efect~cauza~efect~... pana SE INTOARCE ... LA EI ... MULTIPLICAT ... exponential !
Si ... SE INTOARCE ... Reflectat de ... OGLINDA !!!
~
Doar ca ... OGLINZILE TOATE ... a venit "Timpul ... poate" ... SA SE Reflecte ... UNA INTR'ALTA !!!
Doar IMPREUNA ... Oamenii ... pot deveni ... OAMENI !
Adica ... sa "poata BENEFICIA" ... de o foarte mica "PROMOVARE" !
~
Dumnezeu STIE !
EU ... sunt ... UN GUNOI ... FARA de Dumnezeu !
Dar TOT gunoi ... fara de voi (adica voi = dumneavoastra). !
~
gata ... "bat" campii ... de MULT !!!
Am exagerat ... pe ici ... pe colo ! (de exemplu GUNOI... ! ... DEJA contine CEVA ! ... mai corect ere NIMIC !)
~
Asta-i tot !
Raman ... "acelasi" Cornelius,
VA IUBESC !
Sunteti MINUNATI !
Va ROG sa UITATI ... TOT ce Trebuie Uitat ! (din cele spuse ... SI DE MINE !)
~
Pastrati GAND-ul CURAT !
Este Vital !
~
la 24.03.2010.3~9:41 AM (9:55)
Cer Iertare domnului GABRIEL CRISTINEL pentru TOATE "elucubratiile mele" de pe SUFLET BUN ... daca sunt persoana indezirabila ... MA RETRAG ... DOAR ... la recomandarea domniei sale !
AM DREPTUL ... sa ma apar ... pe mine si FAMILIA MEA ... CEL putin "contrand" ... IN ACEEASI ZONA ... ma refer la Virtual !
CARE ... va rog sa ma credeti ... ESTE FOARTE Real !!!
am slabiciunile mele ... dar ;
NU sunt xenofob ! NU urasc ... pe nimeni ! (Ma stradui ... in fel si chip ... sa raman ... "normal" !) NU INCIT ... pe nimeni la NIMIC ! Doar am SOLICITAT ajutor ! Este suficient ... deocamdata ! Chiar daca NU il voi primi ! Consecintele ... CAZULUI MEU ... deschid calea rezolvarii ... cazului dumneavoastra CU O TREAPTA MAI SUS decat deloc !
DoarATAT ... pardon,
Cornelius,
(deja ... am zâmbit ! E BINE !)
~,
Cornelius,
~,
Cuvinte cheie : căutări
... ... ... ...
Comentarii:
ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Martie 24, 2010 la 10:13am
NU intra ca ADRESA ... punctul 4)...voi face mai jos 3 incercari (3 cai diferite !):
... http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/
... Cornelius Rosca: 4) http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/ ? Nu s-a format ca adresa ... ? ... scuzati !
... http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/

Gata ! Nu stiu daca a iesit BINE !? pana la urma (adica ... adresa ... CARE poate fi ...clik-uita ! ... dar ... SI CARE ... sa nu dea "UPS !, ne pare rau ... ..." ... apropo: ESTE JENANT ! intradevar, sa pierd atata timp ... PENTRU O ADRESA CARE EXISTA !!! Stimabililor ... de la "Blogger" ! Imi cer iertare ... totusi ! Oamenii ... GRESESC ! Dar "motoarele ... de cautare" NU pot GRESI ... DECAT LA COMANDA !!!!! A CUIVA ... VIU ! Care ... INDEPLINESTE ... niste Ordine !
A mai fost ... in ISTORIE !
... si 'amanuntele" ... CONTEAZA !!
~
Cornelius,
GABRIEL CRISTINEL Comentariu publicat de GABRIEL CRISTINEL pe Martie 24, 2010 la 10:10am
Toți avem o ,,scanteie,, Divină în noi! Important este să o descoperim și să o dezvoltăm pozitiv!
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)