Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN, Pagina 1 comentarii pe Blogul meu

La 3:42pm on Iulie 19, 2010, constantin grecu ţi-a dăruit un cadou...
antonime(curat-murdar)
La 3:13pm în Iulie 13, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Days of the Week Comments
~Magickal Graphics~


La 11:17am în Iulie 4, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Cu pretuire!
[aici urma o superba imagine pe cerc, care insa NU este permisa la intrare ! Da Error ! ]

La 4:35pm în Iulie 3, 2010, dorina-violeta neculce a spus...
vă ajut să reveniți la starea din adolescență, când primeați poezii...încărcate de sentimente curate...zile senine...
La 9:54am on Iulie 02, 2010, dorina-violeta neculce ţi-a dăruit un cadou...
Pentru prietenie și respect...cu drag
La 9:51am în Iulie 2, 2010, dorina-violeta neculce a spus...
Mă bucur să aflu că iubiți Universul Prieteniei...este universul meu...acolo am întâlnit oamenii care mi-au luat mâna și m-au ajutat să fac un pas înainte pe tărâmul poeziei...dacă poeziile mele, uneori, mai și plac...e tot ce îmi doresc...vă aștept cu o nouă cerere de prietenie ..și voi fi mai promptă , o voi accepta ...probabil nu am observat...cu mare drag,dorina ciocan(ps.dorina-violeta neculce)
La 9:12am în Iulie 2, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Ma bucur ca avem prieteni comuni oameni de valoare ca d-nul Mihai Ganea, iar atentia pe care mi-o acordati ma copleseste.Cu respect , Dorina.
La 9:08am în Iulie 2, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Va multumesc din suflet! Ati reusit sa ma binedispuneti trimitandu-mi melodia mea preferata si va sunt recunoscatoare.
O zi minunata!



More Angel Comments

La 4:52am on Iulie 02, 2010, GEORGESCU ELENA ţi-a dăruit un cadou privat...
MULTUMESC! O ZI PLACUTA
La 8:53am on Iulie 01, 2010, dorina-violeta neculce ţi-a dăruit un cadou privat...
Un gând curat...cu drag
La 10:04pm în Iunie 25, 2010, Elisabeta Branoiu a spus...
Weekend Fericit, Doamne ajuta !


La 7:28pm în Iunie 24, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
prietenie
La 8:31pm în Iunie 23, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Am intrat pe blogul dvs. si mi-a placut ce am vazut acolo . Eu , din pacate , nu am un blog al meu .Multe din lucrarile mele sunt pe un blog pe netlog , aici pe suflet bun, intr-un caiet al meu si cam atat . Nu sunt un poet calificat , cum s-ar spune , nici macar de calitate , dar inca nu pot sa-mi inving dorinta de a scrie , de a citi ce scriu altii , de-a ma imbata cu poezie si de a-mi umple sufletul cu frumos.Mereu stau uimita in fata poeziei si sufletu-mi canta in in ritmul ei si umplu de frumos , si ma pierd in viers duios iar pasii sufletului meu umbla desculti ca sa nu stric nimic din acel minunat poem ce-l citesc , caci fiecare dintre noi e e o minune de vers ce-si asteapta deslusirea .
O seara minunata!
La 8:07pm în Iunie 23, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...



Flowers Wishes - Comments and Graphics!



La 7:57pm în Iunie 23, 2010, HALAS ELENA DORINA a spus...
Va impartasesc simtamintele si sincer sufar deja fiindca nu ma descurc pe noul sait Suflet bun. Sunt alaturi de dvs . si totusi sper ca vom gasi o rezolvare . A dvs prietena , Dora.
La 7:08pm on Iunie 23, 2010, HALAS ELENA DORINA ţi-a dăruit un cadou...
Cu mult respect si pretuire!
La 7:15am în Iunie 18, 2010, jane a spus...
jane.janebaby@yahoo.co.uk
Bună ziua.
Numele meu este Jane am vazut azi la profilul dvs sufletbun.ning.com / profile şi I love it, de asemenea, a devenit interesati in tine, i se va dori, de asemenea, să ştiu mai mult, şi vreau să vă trimit un e-mail directely la adresa de e-mail meu, aşa sa pot răspunsul dumneavoastră de mail şi, de asemenea, a da tu poza mea pentru tine să ştiu pe cine am am.Here este adresa mea de e-mail (jane.janebaby@yahoo.co.uk) eu cred că putem trece de la distanta dragoste here.my sau culoarea nu conteaza, dar iubesc foarte mult în life.i de aşteptare pentru a primi dvs.
Răspunsul lovely în curând, Yours
Iubire.
Miss Jane.


jane.janebaby@yahoo.co.uk
Hello.
My name is jane i saw your profile today at sufletbun.ning.com/profiles and i love it also became intrested in you,i will also like to know you more,and i want you to send an email directely to my email address so i can reply your mail and also give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(jane.janebaby@yahoo.co.uk) i believe we can move from here.my love distance or colour does not matter but love matters alot in life.i waiting to recive your
lovely reply soon, Yours
Love.
Miss jane.
La 7:17pm în Iunie 16, 2010, Elisabeta Branoiu a spus...
Doamne ajuta !


La 12:19pm în Iunie 1, 2010, Elisabeta Branoiu a spus...
LA MULTI ANI! de 1 Iunie. Sa ajungeti la o suta de ani si sa ramaneti cu inima de copil Sa fiti iubita de cei dragi Elisabeta.


La 8:40pm în Mai 23, 2010, inger_46 a spus...
MULTUMESC FF MULTPTR CADOU O SEARA BUNA

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)