Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

Panou de comentarii (80), SUFLET BUN, stelian_39

La 11:39am on Aprilie 03, 2010, tu ai dăruit utilizatorului stelian_39 un cadou...
PASTE FERICIT !! Cornelius,
La 11:22am în Octombrie 11, 2009, stelian_39 a spus...
Deci parerea mea ramane la fel neschimbata doar o formatare a pc si apoi neaparat un ruter te va proteja de acest tip din cate intaleg eu face ceva cumva pe adresa IP a ta alfel nu ar avea cum sa scrie in numele tau nicaieri .sunt programe cu care se poate intra la tine in pc si a face ceea ce vrea acea persoana .De ex eu mai folosesc programul Team viewer pentru a intra in alte calculatoare dar o fac in scop caritabil de a ajuta acea persoana cu ce are nevoie dar si de a invata acea persoana cum sa faca ceea ce nu stie pt ca vede absolut ce fac eu in acel pc .binenteles ca sunt si programe cu care se poate intra in orice pc si a face rau intentionat si fara sa vezi ca este in pc la tine .de asta ti-am si zis sa formatezi calculatorul total sterse partitiile daca cumva ai mai multe partitii in pc si neaparat sa iei un ruter .ruterul te va ajuta sa-ti schimbe adresa de ip cu care vei intra pe net dar si te va apara si de intrusi ca sa nu-ti intre in pc avand un firewall mult mai puternic fata de firewall din windows .

La 10:00am în Octombrie 11, 2009, ROSCA Gheorghe Cornel a spus...
Buna ziua ! (11.10.2009.7~8:07AM)
Multumesc ! Voi fi cat pot de scurt, in general...pana rezolv problema "de comunicare" !
Toti au inceput cu "un Blog personal", ...pentru a comunica in ATemporal ("AT"). Mai devreme sau mai tarziu, (poate NICIODATA pt. unii). intrii in UNUL sau mai multe "grupuri" (PORTALURI).
Eu n-am facut exceptie. Am fost DoarATAT (la DoarATAT sunt OBLIGAT ...sa renunt !!!) ::: MULT prea increzator !!
...si deocamdata, CINEVA care "s-a suparat" pe mine ... mi-a compromis TOATA activitatea mea de pe NET.
Cel mai GRAV este ca am apelat la un coleg de servici, un pusti (cca 20~25 ani), care mi-a MODIFICAT "ceva" in memoria "PC".
Concluzia mea : chiar daca "devirusez", cred ca doar "il STERG de praf".
Coincidenta (1) : am apelat la "serviciul lui Mihai" in IUNIE. Luna in care am inceput sa fiu clonat !!!!!!!!
Coincidenta (2) : acum 2-3 zile, avand "de lucru" la Teatru, SI VORBIND vrute si nevrute cu "respectivul", ... S-A LAUDAT ca "daca VREA", el poate sa faca :
"UN alt BLOG ... IDENTIC. cu orice blog de pe NET" ! ! ! (care sa fie diferit doar printr-un : punct, spatiu, ori alt ceva INSESIZABIL. !).
~
Va rog DIN TOT SUFLETUL :
-- aveti suficiente DATE, pentru a "afla" TOATA "activitatea mea" din AFARA acestui portal (SUFLET BUN).
-- ati declarat ca sunteti "bucurestean"...daca v-ati face TIMP (nu mult), ATI PUTEA LUA LEGATURA cu mine ... in REAL !
-- pentru mine AR CONTA ... ENORM ... macar sa ne "strangem mana" !
-- deoarece "Increderea mea" ESTE sub 0 (sub zero = adica pe minus).
~
Va rog sa ma intelegeti :
1) de 6 LUNI de zile, caut sa "descalcesc UN GHEM" ... care NU MA REPREZINTA (cam din aprilie 2009),
2) din IUNIE, cineva RAU intentionat, nu doar ca ma "cloneaza", DAR "vorbeste"(= INJURA !) in numele meu !
~
Asta a fost ... "pe scurt" !
~
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
~
la 11.10.2009.7~9:58
~
PS: ...Eu NU am incredere NICI in acest mesaj ... ca va ajunge "CUI l-am trimis(?)"... ! ... ?
~
10:00 AM
La 4:00am în Octombrie 11, 2009, stelian_39 a spus...
Programul CCleaner cu care cureti sistemul de operare foarte bine

ccsetup223.exe

La 6:31am în August 23, 2009, stelian_39 a spus...
Un pic de muzica buna

La 5:32am în August 23, 2009, ROSCA Gheorghe Cornel a spus...
Nuuuu .. adica , vorba lui Mirela (fata sotiei) = sunt PRAF !! Deci vii dintr-un grup cu 23 de membri, dar deabia ai intrat "in acest" grup ! Repet intrebarea? Ba nu, fac afirmatia : sunt "..." !!

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)