Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

luni, 19 iulie 2010

Mesaje "SUFLET BUN" - 11

Va las pe voi SA HOTARATI ! ~ Cornelius,
~
GEORGESCU ELENA Buna dragi prieteni
De la GEORGESCU ELENA către alti 79 ! ... Mesaje trimise Iul 13 !

Dragi prieteni,
Suntem de ceva timp împreună.
Pe unii parcă îi cunosc dintotdeauna.
Pe alţii îi cunosc acum şi îmi
face deosebita plăcere să-i numesc prieteni.
Unii dintre aceşti prieteni
mi-au demonstrat că-mi sunt prieteni adevăraţi.
Si poate că nu le-am mulţumit suficient,
cu scuzele de rigoare o fac acum.
Dragii mei prieteni vă transmit acum gândurile
mele sincere de prietenie şi respect.
Vă urez din tot sufletul să aveţi parte
de tot ceea ce vă doriţi.
Să aveţi împliniri şi să fiţi sănătoşi.
Belşugul să vă umple casa.
Să nu cunoaşteţi tristeţea,
doar bucuria să vă însoţească

[ Aici s-a OPRIT pentru ca AU PODIDIT-O Lacrimile !
Daca NU pe dumneaei, pe mine SIGUR. Chiar ACUM Plang ! ]
... ... ... ... ...
De la Elisabeta Branoiu către HALAS ELENA DORINA, Paun Mariana, Sandu Irina, aurel david, AMELIE TANşi încă 74
Mesaje trimise Iul 13

Multumesc "O seara minunata" si voua! Clipele frumoase si PRIETENIA ca sa dureze o vesnicie,consta in puterea noastra,.daca este bineconturata in mintea si in sufletul nostru. Iubirea e in noi si coboara pururea de deasupra noastra. de la Cel ce este numai iubire . Doamne ajuta ! Elisabeta.
... ... ... ... ... ...
De la HALAS ELENA DORINA către Paun Mariana, Elisabeta Branoiu, Sandu Irina şi aurel david
Mesaje trimise Iul 13

Clipe frumoase si prietenia sa dureze!

Days of the Week Comments

~Magickal Graphics~
... ... ... ... ...
De la Paun Mariana către Elisabeta Branoiu, HALAS ELENA DORINA, Sandu Irina şi aurel david
Mesaje trimise Iul 13

O SEARA MINUNATA !!!!!
... ... ... ... ...
Alt mesaj privat, care poate fi catre oricare din dvs. Acel care CITESTE ... si-l insuseste !
Imi cer Iertare pentru Mesajele NECITITE INCA ! Desi mi le-ati trimis SI MIE, sau "la Secret", atata TIMP cat NU le citesc ... INCA nu sunt ALE MELE !!!
... ... ... ... ...
Gyorgydeakcarolina felicitari

De la Gyorgydeakcarolina către Tu

Mesaje trimise cu 17 ore în urmă[ UNDEVA ... CANDVA ... se numea SUFLET BUN ]

Si eu va multumesc o duminica placuta!

... ... ... ... ...

De la ROSCA Gheorghe Co… către Gyorgydeakcarolina
Mesaje trimise cu 22 ore în urmă

Vă mulţumesc din Suflet !
~
Cornelius,

PS: ... vă rog, doamna Gyorgydeakcarolina , NU este chiar aşa greu să vă faceţi un Blog clasic ! Începeţi cu varianta blogspot, care SE FACE rapid, dar are destule inconveniente ! acestea VĂ TRIMIT ulterior, către WP ... care SE FACE greu, dar este mai sigur şi am înţeles că ARE O OFERTĂ (de manevrare!) mai MARE !
Pe Blogul dumneavoastră VĂ PUTEŢI "Construi" personalitatea ... ÎN Linişte ! ... sunt multe de spus ... AVEŢI MAI MULTĂ Libertate ... REALĂ, concretă, activă la PROPRIU, tocmai pentru că ... SUNTEŢI SINGURĂ ! Doar dvs. şi Dumnezeu ! Dacă reuşiţi să NU mai FIŢI zilnic în faţa Monitorului ... o să vedeţi că O SĂ VĂ "Placă" !
~

Cornelius,

... ... ... ... ...

De la Gyorgydeakcarolina către ROSCA Gheorghe Co…
Mesaje trimise Iul 7

O ZI MINUNATA..

... ... ... ... ...

De la ROSCA Gheorghe Co… către turtureanu gheor…, Adriana-Ana Venter, aleinade1, AleRosu, altmariusşi încă 51
Mesaje trimise Iun 23

Bună Ziua !
Domnului Turtureanu Gheorghe NUTU !
~
Ştiu, am răspuns foarte greu, poate ... prea târziu !
Sunt dezamăgit de "pierderea" Ning ... iar pe alte reţele am încercat, NU au interfaţă în limba romană ... ŞI CRED că renunţ !
M-am întors ... la Blogurile mele ! (am 9, principal fiind: http://corneliusrosca.blogspot.com/ , însă, datorită unei "Clone" ... eu nu accept "comentarii" ... de la cei care NU au Blog ... LE RESPING !)
Am lista ID ... de aici am câteva excepţii, care "comentează" ... fără Blog !
...
Vă mulţumesc ... pentru încurajare ! DA, suntem prieteni ... însă, după dispariţia SUFLET BUN, ... CUM vom păstra oare ... legătura ?
Eu sunt ... rămas în urmă tehnic ... NU MĂ DESCURC decât ... cu cuvintele, dar ... doresc să revin la IMAGINI: adică SĂ PICTEZ !
Vă rog, încercaţi dumneavoastră ... să "daţi ... de mine" ... poate vom "continua" prin intermediul ID !!!
~
Vă mulţumesc !
~

Cornelius,

... ... ... ... ...

De la turtureanu gheor… către ROSCA Gheorghe Co&

Mesaje trimise Apr 4 [UNDEVA ... CANDVA ... se numea SUFLET BUN ]

~

Eu TOT va ASTEPT !

Cornelius,

UpDate 11:21 AM

NEACSU VIORICA O seara placuta!
De la NEACSU VIORICA către Tu
Mesaje trimise cu 17 minute în urmă

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)