Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN - Postarea 10

ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


Buna Ziua !
HRISTOS A INVIAT !
Va Iubesc !
(la 22.04.2010.4~9:50 AM)
~

Universul Prieteniei

... deoarece mesajul scurt este cel mai eficient, va rog sa mergeti, cand aveti timp, la adresele:

http://corneliusrosca.blogspot.com/2010/04/2009.html
(ultima postare -adineauri- ... facuta cu gandul : LA TOTI !)

Universul Prieteniei ... exista !
Nu este nevoie ... sa-l "reinventam" !
Sa MERGEM (http://corneliusrosca.blogspot.com/2010/03/ajutati-o-pe-alexia.html) sa NE INCADRAM !
Deoarece ... tot ce folosim ESTE al nostru !
adresa:
http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/radio-universul-prieteni...
au radio:
Radio Universul Prieteniei:
http://radiouniversulprieteniei.xplor.ro:8000/listen.pls
http://www.radiouniversulprieteniei.nu-ip.ro/
au Blog (?) :
http://universulprieteniei.blogspot.com/

AU NEVOIE de prezenta noastra !
Noi TOTI SUNTEM ... Minunati !
~
Va multumesc pentru ca EXISTAM !
~
la 22.04.2010.4~10:10AM
Va Iubesc !
~
Cornelius,
Cuvinte cheie : Impreuna
... ... ... ...
Comentarii:
GABRIEL CRISTINEL Comentariu publicat de GABRIEL CRISTINEL pe Aprilie 22, 2010 la 4:46pm
Mulțumim Dl.Cornel!
ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Aprilie 22, 2010 la 10:53am
Amintiti-va !
ACUM ... priviti INCA O DATA ... si INCEPETI
SA VEDETI ... CE NU VEDEATI !
SA STITI ... CE NU STIATI !
Acum ... priviti INCA O DATA ... SI DARUITI !
Acum ... priviti INCA O DATA ... SI inca o data !
:
">object> ~
ACUM priviti INCA O DATA !
Priviti ... IMAGINILE ... ACESTEA VORBESC ! ... Le auziti ?
Ascultati ... CUVINTELE ... acestea COMPLETEAZA imaginile ! ... Le VEDETI ?
Acum MAI priviti INCA O DATA !
SI ... deoarece ATI Inteles ... POVESTITI mai departe !
AVEM ... COPII ! EXPLICATI-LE !
Avem ... Frati si Surori si Parinti si Prieteni ! Explicati-le !
~
SI HAIDETI ... sa ne Plivim GRADINA !
Caci GRADINA UNDE LOCUIM ... ESTE a Maicii Domnului !
Sa NU Lasam BURUIENILE sa o invadeze ! Caci vor INDRAZNI sa ne conduca !

DACA ... EU SUNT BURUIANA ... VA ROG RESPECTUOS ... INLATURATI-MA !
...
Va MULTUMESC ! HAIDETI SA EXISTAM !
... apropo ! ... CINE VINE LA INTALNIREA DIN PARC ??? (http://sufletbun.ning.com/forum/topics/propunere-1)
eu ... ma inscriu !
Dar VA ROG PE VOI ... SA STABILIM ... CAND ? (NU la "Pastele cailor" !)
~
Cornelius,
~

ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Aprilie 22, 2010 la 10:33am
FARA CUVINTE :
">object> ~
IMPREUNA SUNTEM ! MINUNATI !
~
Cornelius,
ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Aprilie 22, 2010 la 10:30am
Buna Ziua !
HRISTOS A INVIAT !
OGLINZILOR ... mele !
~
Noi TOTI ... SUNTEM Minunati !
Deoarece, unii dintre noi ... INSISTA (Plangi Pamantule!...autor Mihai LEONTE: http://sufletbun.ning.com/profiles/blogs/plangi-pamantuleautor-mihai), va rog sa NU va suparati ...
HAIDETI ... SA INSISTAM cu TOTII !
Este Planeta NOASTRA !
Sa O Plivim de "buruieni" !
Gradina Maicii Domnului !
ESTE ... Gradina NOASTRA !
Sa o plivim de ... "BURUIENI" si de "COZI la topor" !

Deoarece .... COINCIDENTA ! .... azi, pe SUFLET BUN (http://sufletbun.ning.com/) ... NU este ziua nimanui...
EU PROPUN:

22 aprilie 2010, de Ziua Pamantului, SA FIE : ZIUA NOASTRA ! A CELOR cu SUFLET BUN ! A celor care vor (VOR) un Univers al Prieteniei ! Al CELOR OAMENI ... care ISI PLIVESC ... OGORUL ODOR !

EU, ROSCA Gheorghe Cornel ... MA ALATUR VOUA, OAMENILOR !
Va ROG ... sa ma Primiti si pe mine !
In Numele Domnului !
caci:
DUMNEZEU STIE !
~
gata la 22.04.2010.4~10:30 AM
~
Cornelius,
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)