Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN - participare minora din partea mea

Lista :

SUFLET BUN, Pagina 3 de Comentarii de Blog persona...
Panou de comentarii SUFLET BUN, AleRosu
Mesaje "SUFLET BUN"
~
Cornelius,

desigur, au mai existat probabil vreo două, trei scăpate ! Însă s-e vor pierde ATÂTEA Mesaje LA CARE am răspuns ! Mai sus, am făcut o mică demonstraţie asupra Rolului deosebit de important al Mesajelor ! Aceste MICI CAPODOPERE în Miniatură ! "Practic", fără să exagerez cu nimic ... Mesajele întruneau CEL MAI BUN EXEMPLU al "descoperirii mele ( ... :) ... )":

Individual şi ÎMPREUNĂ !

Nu este greu de observat ACEST aspect, în cele câteva "salvate" de mine !
Contribuţia FIECĂRUIA ... este chiar DOAR DACĂ ... PARTAJEAZĂ "un Mesaj primit" cu GRUPUL său de prieteni !
Sau, doar dacă ... îl FACE Privat !!!


IDEILE se răspândesc CU IUŢEALA GÂNDULUI, devenind pe negândite BUN COMUN !
Singura pierdere ADEVĂRATĂ este ... tocmai ... A NEPARTICIPĂRII !!!!
Cel care LIPSEŞTE, îşi îngreunează SINGUR ... TRĂIREA COMUNĂ .... alături de ceilalţi ... ÎN TIMP REAL !
Acest VIRTUAL ... are efecte URIAŞE ... în concretul imediat ! Chiar şi când "perdantul" încearcă EFORTUL revenirii ... ceilalţi, NĂVĂLESC pe el, SUFOCANDU-L definitiv !
Eu personal, am acumulat în acest fel peste 7000 de mesaje, pe care însă AM REUŞIT să mi le ORGANIZEZ ! Acest MOMENT de Respiro, este binevenit pentru toată Lumea !

În perioada mea de "Turbomecanica" (12,5 ANI la Fabrica de Motoare de Avion, din Bucureşti), desigur GREA, având MULTE "achiziţii" de Experienţă de Viaţă, de experienţă în Relaţionare cu o multitudine de "Caractere" ... care mai de care .. :) .. :( .. , am "PRIMIT" şi ... "expresia" (sau ... LOZINCA !) ... "aruncată" cu ostentaţie de un COLEG de "Breaslă" = STRUNGAR !. Iat-o :

Valoarea ORICĂRUI angrenaj, este dată ... de CEL MAI SLAB ELEMENT al său !

"Colegul" ... glumeţ peste poate !!! .. :D ... mă tot gratula cu epitetul "TREPĂDUŞ" ! După ce am căutat în DEX-ul meu din RAFT, m-am LINIŞTIT ! Asta a fost ca o divagaţie necesară :

DECI : Acest "Respiro" General EVIDENT, este constructiv tocmai prin ACALMIE !!!
CEI ... ca mine ... trebuie să-i ajungă din urmă, pe cei ... ca VOI !
SIMPLU !
La fel de SIMPLU ... dacă este ... VICEVERSA !!!

Din "ecuaţie" ÎNSĂ, nu trebuie să lipsească ... Dumnezeu SLĂVIT ESTE !

Gunoaie suntem ... Fără EL ! Şi deja ... am spus PREA MULT ... căci GUNOAIELE ... atârnă "la cântar" ! Nimic ! ... un termen foarte neutru şi insensibil !
Şi NU Nimic !
NIMIC de NIMIC ! (vorba lui Horaţiu Mălăele, din piesa domniei sale : PURICELE !) .
Din nefericire însă, tocmai când să ZIC ... hop ! ... m-am poticnit !
În ultima zi de SUFLET BUN din Reţeaua NING (de Socializare !) ... iată că M-AM ALES cu o ceartă inutilă ... cu cineva care ... S-A AUTOEXCLUS în grabă, din rândul prietenilor mei !
~
Cornelius,

PS: ... Dumnezeu ŞTIE ! ~ Restul este doar ... o Provocare ! ...
SUNTEŢI Binecuvântaţi ! Amin.
...
SUNTEM Binecuvântaţi ! Amin.
...
Suntem ÎNSĂ ... tot Oameni, având însă în MIJLOCUL NOSTRU : oameni şi OAMENI !
Fiecare ALEGE ! Alege ... până CULEGE ! Până ... CU LEGE !!!
~
Dumnezeu ESTE !
Şi ÎNCĂ ... ne rabdă !
SLAVĂ lui Dumnezeu !
~

Individual şi ÎMPREUNĂ !
Individual şi ÎMPREUNĂ !
Individual şi ÎMPREUNĂ !
Individual şi ÎMPREUNĂ !
Individual şi ÎMPREUNĂ !
~,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)