Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SUFLET BUN - Postarea 7

ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


~
Cu Iubire pentru toate Femeile !!!
~
Dumnezeu ... i-a dat Omului AJUTOR !
Adam, creat din Dumnezeu ... a primit ... ŞI ajutor, pe EVA, care înseamnă VIAŢĂ !
Cel Neajutorat (ca ORICE copil !) ESTE ocrotit, în paşii săi, de GRIJA permanentă, de MÂNGÂIEREA tandră, de LUMINAREA calmă ... în braţele de MAMĂ !

Năzbâtii, prostioare ... EA e veşnic Iertătoare !

Măcar ... O Dată pe AN, la Ziua ei, a FEMEII ... să recunoaştem acest AJUTOR !
Care, ca orice ajutor ... vine să SUPLINEASCĂ ... O Lipsă !
Fără de ea ... fără de EVA ... OMUL nu este OM !

Eu CRED !
... eu cred că tot ce vine BUN ... ESTE doar de la Dumnezeu ... şi ESTE Viaţă (EVA) !

~
prietena mea din Virtual, doamna susana, recent mi-a recomandat CITIREA Psalmilor ! Apoi, mi-a spus ŞI de ... Psalmii Prea Sfintei Împărătese Cereşti, Pururea FECIOARA Maria !
în Ziua aceea am alergat ... şi le-am "aflat" ...
Şi PSALTIREA, dar şi ... Psaltirea Maicii Domnului !
Îi mulţumesc ... pentru STĂRUINŢĂ !
Toate Sunteţi MINUNATE !
Dumnezeu Să Vă OCROTEASCĂ !!!
... căci FĂRĂ voi, ... noi ... am pieri !

mă iertaţi, dragi prieteni, voi transcrie, din Psaltirea Maicii Domnului ... Psalmul 1 :

"Fericit bărbatul care iubeşte Numele Tău, Marie, Maică pururea Fecioară, căci cu darul Tău sufletul lui se va întări şi ca un pom răsădit lângă izvoarele apelor, va da multe roade la vremea sa.
Fericită eşti Tu între femei, pentru smerenia şi credinţa inimii Tale, căci Tu covârşeşti toate femeile cu frumuseţea TA şi întreci pe îngeri şi pe arhangheli cu sfinţenia Ta, cu milele şi cu îndurările Tale care se propovăduiesc peste tot locul.
Dumnezeu a binecuvântat lucrul mâinilor Tale !
"

~
DUPĂ Voia Domnului Dumnezeu, eu ... ca păcătos şi muritor, dar străduindu-mă în ascultare, dorind Să NU mă mai "desprind ... de Dumnezeu" ... după Voia LUI, ... adică "LIBER să decid !" ... NU vreau Să-L pierd !
Nici pe DUMNEZEU !!!
Nici Ajutorul SĂU !!!

Împreună ... voi continua să ... FIU !
Împreună ... cu Ajutorul SĂU ... am O Familie !
Noi TOŢI ... Împreună suntem FRAŢI ! ... Copii ai LUI Dumnezeu !

Dumnezeu NE IUBEŞTE ... pe TOŢI !

Şi eu ... Vă Iubesc ! ... pe Toţi !
Dar ASTĂZI ... le Iubesc mai ales pe "ele" ... pe Ajutoarele noastre ! EVE-le noastre !

La Mulţi Ani ... VIAŢĂ !
La Mulţi Ani ... Ajutorul OM-ului !
La Mulţi Ani ... EVE-lor !
LA MULŢI ANI ... de ZIUA FEMEII !!!


O ZI ... pentru ETERNITATE !
~
Cornelius,
~
Dumnezeu ŞTIE !
~
">object> ~,
la 8:00 AM
Cuvinte cheie : EVA=Viaţă
~
Unele si-au pierdut comentariile (DACA AU FOST !), fiind Anulate de cei care le-au facut !
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)