Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

Panou de comentarii SUFLET BUN, GABRIEL CRISTINEL

La 9:19am în Martie 23, 2010, GABRIEL CRISTINEL a spus...
Din păcate nu există posibilitatea arhivării postărilor decăt a celor proprii care se efectuează automat.Dar există in forum și in Blog general un motor de căutare! DV. nu trebuie decat să retineti titlul postării sau discuției să il tastati și apare imediat cu un singur CLIK! Simplu nu?.O zi bună!@
La 1:56pm on Martie 12, 2010, tu ai dăruit utilizatorului GABRIEL CRISTINEL un cadou...
Mă bucur să pot OFERI al 56 ... CADOU ... chiar dacă o Eşarfă ! (1956 ... anul în care m-am născut!, sau ... '56 !).
La 6:29pm în Februarie 21, 2010, GABRIEL CRISTINEL a spus...
Daca doriti ca prietenii din lista dv .de prieteni sa adere la grup precum si alti membrii aveti posibilitatea de a trimite invitatii,exista o rubrica speciala in grup de unde se pot trimite aceste invitatii! MULT SUCCES!
La 9:50am în Februarie 19, 2010, GABRIEL CRISTINEL a spus...
Ma bucur sincer prietene ca am putut aduce un strop de bucurie! Sper sa nu ajungem ca in poza de mai jos! Haaaa

La 8:18pm în Ianuarie 8, 2010, GABRIEL CRISTINEL a spus...
CU PRIETENIE!

La 6:26pm în Decembrie 20, 2009, GABRIEL CRISTINEL a spus...
SARBATORI FERICITE!!!

La 12:34pm on Decembrie 09, 2009, tu ai dăruit utilizatorului GABRIEL CRISTINEL un cadou...
Va multumesc pentru ca existati ! ~,
La 11:45am on Decembrie 09, 2009, GABRIEL CRISTINEL ţi-a dăruit un cadou...
cu prietenie
La 11:28am în Decembrie 9, 2009, ROSCA Gheorghe Cornel a spus...
Bună Ziua !
Domnule GABRIEL CRISTINEL, pe unde "am umblat" in acest Portal (rusine să-mi fie pt. incetineală si ... "neincrederea in SISTEM", care mi-au micsorat numărul pasilor), AM DAT numai de OAMENI minunati si pagini frumoase.Vă multumesc din suflet pentru că INCA fac parte din acest numeros COLECTIV de Prieteni.
Cum pot dărui SI EU cadouri ? (din cele care există AICI). Câte POT dărui ? Si cum ?

La 1:15pm în Octombrie 18, 2009, GABRIEL CRISTINEL a spus...
O Duminica cu lumina si dragoste in suflet!

La 8:34am în August 23, 2009, GABRIEL CRISTINEL a spus...
O DUMINICA PLACUTA!



O DUMINICA PLACUTA!

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)