Dumnezeu Să NE Binecuvânteze !

Blogul Principal este CORNELIUS ROSCA. Acest Blog [ALO ! STRĂINĂTATEA ? ~ OSMOZA], este mai degrabă ... o "categorie" ... alături de celelalte 8 !!! Poate, într-un viitor indecis, le voi transfera pe toate, într-unul singur, pe W.P. !
~ LABELS:
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul ! Drum fără Biserică
Turnul MEU de Fildeş ! ,

marți, 20 iulie 2010

SB - 1si 2

ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


dacă îmi este îngăduit ... să rememorăm împreună:
:
Strofe pentru EL

Deşi noi toţi îi sîntem fraţi
Şi toţi îl ascultăm la fel --
Noi nu-i sîntem decît argaţi,
Căci L-am ales stăpîn pe EL ! ...

Dar Eu, cum nu-i pot fi argat --
Deşi noi toţi sîntem la fel --
De şorţul alb m-am dezbrăcat
Şi n-am mai ascultat de EL ...

Dar azi, cînd simt că se cuvine
Ca toţi să-L ascultăm la fel --
Deşi m-ascult numai pe mine,
Eu nu m-ascult decît prin EL ! ...

Strofe pentru EL
de Ion Minulescu
din ciclul Nu sînt ce par a fi
~
Dumnezeu să ne ajute în tot ce facem !
~

~
(ma scuzati ... mi s-a stricat aparatul foto, de 2 luni nu mai am actuale)~,
Cuvinte cheie : ascultare, EL, mijlocitor
comentarii :
victoria preotesescu Comentariu publicat de victoria preotesescu pe Ianuarie 25, 2010 la 3:04am
multumesc stimat prieten pentru cadoul si atentia dcs.
vizionand clipurile dvs, frumoase, am mai vizionat apoi si alte clipuri cu muzica crestina !
sunt crestin-ortodoxa, dar respect pe toti ceilalti care preamaresc pe dumnezeu si pe fiul sau si in acest mod de cantari religioase
ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Decembrie 17, 2009 la 1:16pm
Cine sunt ... "eu' ... fara EL ?
http://www.youtube.com/watch?v=Lzb3a4OL7AA%3Cobject%20width="> ">object>
ROSCA Gheorghe Cornel Comentariu publicat de ROSCA Gheorghe Cornel pe Decembrie 17, 2009 la 1:11pm
Memoria ESTE ceea ce rămane după ce AI UITAT TOT !
Suntem în plină perioada "aniversară" ... au trecut 20 de ani ... de "Schimbare" !
Dar mie mi se pare MULT mai Actuală ... o altă ANIVERSARE ...a PESTE 2000 de ani de SCHIMBARE ! DESCOPERIREA ... DAR-ului lui Dumnezeu este însă individuală ... în Schimbare !
Istoria Omenirii a REÎNCEPUT ... o data cu ... Buna Vestire ! ... când Fecioara Maria a ASCULTAT de Voia Divină ! ... cine sunt "eu" să NU ascult ... de Sacrificiul FIULUI ? ... Cum pot atunci să mă bucur de NAŞTEREA SA ?!? ... cine sunt "eu" Fără EL ?
http://www.youtube.com/watch?v=D00g_6ae_WA%3Cobject%20width="> ">object> ~,
~
... ... ... ...
ROSCA Gheorghe Cornel

Opţiunile Administratorului


Ajun de AJUN ~ Aleagă OM BUN ~ În Lume să Vină ~ Lucrând fără VINĂ ~ Oglindind LUMINĂ !!

mic DAR pentru toti cei care işi serbează astăzi ziua de NAŞTERE !
~
Ajun de AJUN
~
Aleagă OM BUN
~
În Lume să Vină
~
Lucrând fără VINĂ
~
Oglindind LUMINĂ !!

Cuvinte cheie : AjundeAJUN

Cornelius,

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails

Forum

Persoane interesate

Etichete

8 martie 2009 (1) 9-1 (2) abisal (1) adAstra (1) ALEG (1) AleRosu (1) ALO ... (1) Amin (2) Azi despre (3) carmen_36 (1) clasament (1) Clipa~momentului (2) constantin grecu (1) Creativi (1) CRISTINA BUGARSCHI (1) CumApareCumDispare (3) d'aia (1) Destiny (1) Discutiile mele (22) (7) disputa (2) DoR (2) E Strainatatea-Stranietatea (1) Elisabeta Branoiu (2) Emilia Grigorescu- Bejenaru (1) Emilia Grigorescu-Bejenaru (1) Fie Vie Voia TA (1) firimituri (1) Flacăra VIE din INIMI (1) Forum de Discuţii (2) GABRIEL CRISTINEL (2) GEORGESCU ELENA (2) GINA GUZUMAS (1) GRUP Melancolie pe SUFLET BUN (3) Gyorgydeakcarolina (1) HALAS ELENA DORINA (1) http://doaratat-minimal.blogspot.com/2009/04/multumesc.html (1) iama'n facebook (1) In-cautarea-timpului-Trecut (1) Inspiraţie (1) Ioan Muntean (1) Ion Rodica Nicoleta (1) justitiarul (1) legUMA (1) Marilena Apostu (1) Mereu înseamnă Întotdeauna (1) mesaje (11) miCdarTare (1) mort (1) muzică (1) NEACSU VIORICA (2) NOTE (1) Nume (1) ofelia (1) Off (1) OM (3) osmoză (1) Pagina 1 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 2 comentarii pe Blogul meu (1) Pagina 3 de Comentarii pe Blogul personal (1) pamflet 1 (1) Paun Mariana (1) prietenie (1) Primul pas (1) Probă (1) propuneri (1) rămase (1) semnificaţii (1) SOMN ... "de Voie" (1) stefan adriana (2) stelian_39 (1) stiva (1) SUFLET BUN (40) SUFLET BUN - participare minora din partea mea (1) SUNT-o-VITĂ (1) TAGGED serial (1) Tardiv (1) TERRA ACTIVA (2) Unde-s-doi-puterea-creşte (1) Variatiuni (2) victoria preotesescu (1) viorica (1) zadar (1)